21 March 2011

Assalamuaalaikum semua....
last sunday night...dah siap solat maghrib,siap masak dan dah rilek2...teringat nak siapkan souvenir kenduri my brother nanti...dua tiga hari lepas dok merayau cari barang...tiba masa tuk bereksperimen dengan diy yang ini...(sambil layan Merlin di TV3)...



Bahan2 yang di perlukan :


pot pouri @ bunga kering (kat Nilai bersepah....)



sudu plastik ( beli kat klate ari tu...)



kain net yang di potong ikut kesesuaian....



dawai untuk mengikat....

ok....sesi menggubah pun bermula...di sebabkan buat kerja sorang2 so tak de sapa nak tolong amik gambar tengah buat...yang lain suma dah tidur...

so ini lah hasilnya.....
tak de la hebat mana pun....tapi bagi yang amatur macam aku ni ok la....



tu je la....tuk kali ni...tunggu kan DIY hantaran nya pula yerrr.....

bye bye....

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates