10 May 2011

hai semua
Memandangkan musim panas sekarang ni....kena la jaga kesihatan diri ok...minum air banyak2...
cik ngah pun dengan selesanya kat opis tadi tak mau keluar,sebab kat luar sangat panas,so dokkk je la dalam aircond kat opis ni...(padahal sejuknya dah tahap kutub utara dah...ishhhh...)

jenguk2 kat tingkap, namapk berasap semacammmm je...siap call budak landscape ingat diorang bakar sampah secara terbuka...kang tak pasal-pasal kena saman lak kang....tapi tak pun...so cik ngah kuar la meninjau...cewahhhh....



berkabus gilerrr....



sebelum ni boleh baca tulisan KBS tu...huuu...



masjid besi pun dah tak jelas...

jangan jerebu makin teruk sudah la....hu..hu..hu...

bisik-bisik:
kurangkan aktiviti outdoor ok...dah ramai yang demam ni...ishhh....

2 singgah dan taip sket..

betul tu.. sekarang pun berkabus lagi.. :(

REPLY

mintak2 la malam ni hujan.

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates