08 July 2011

Assalamualaikum.....lama rasa tak update blog dengan cite cik ngah kan?...heeee...
ok lah...semua dok sibuk pasal perhimpunan bersih tu (yang banyaknya menyusahkan rakyat sebenarnya...hermmmmm) cik ngah pun ada operasi bersih gak...heeee....
nak tahu?....ni ha.....


operasi bersih buah pauh....heeeee....


ini je hasil?...sakit leher terdongak-dongak menjolok...ishhh
terpaksa la panggil "superheroku"heeee...


ok...superheroku menunjukkan skilnya...



jolok bang jgn tak jolok...kih..kih...


sedaya upaya tu....

dan hasilnyaaaaa.........
v
v
v
v
v
v
v
v
tu diaaa...bleh jual pasar malam nih...brapa ek sekilo....heeee...

bisik-bisik:
pokok pauh ni depan umah Mr D,kaitkan buahnya...muda pun amik gak sebab kalau tunggu masak akan lembik kat atas pokok,gugur je dah tak leh makan...huuuu..putik pun ok apa,buat kerabu atau sambal sedap gak ni....yummyyyyy....makan ngan nasi panas2...walawehhhh....

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates