01 July 2011

Salam keberkatan hari mulia hari Jumaat.....
semoga kita semua di berkati Allah dalam apa sahaja yang kita kerjakan...aminnnn....

hai kawan-kawan,
sedar tak sedar,kita dah hampir bertemu kembali dengan Ramadhan yang mulia kan?....sebulan je lagi...herrmmmm....apa persediaan korang?....

Yang cik kak cik kak kita semua ni dah habis bayar hutang ke? harap-harap dah habis la kan...baru boleh goyang kaki...kalau rajin bleh buat yang sunat pulak,kan?
ni cik ngah nak kongsikan sikit info tentang puasa,moga memberi manfaat....

sumber gambar dan maklumat lanjut : SINI

bisik-bisik :
cik ngah pun ada 3 hari lagi...baik cepat2 bayar kan...hu..hu..hu...

1 singgah dan taip sket..:

heee..sy tgl lagi satu..besok ganti lagi.ngeeee

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates