Jalan-jalan Floria 2011

6:57 PM Sue Izza 2 Comments

Hai semua....terlambat masukkan entry ni...ni cite hari khamis lepas lagi sebenarnya
gi jalan-jalan Floria 2011 kat presint 2 tu....kebetulan geng shah alam datang,so cik ngah follow je la....jadi model tak berbayar heeee....


sampai2 je sibuk nak naik pelantar kat monumen tu...sepanjang dok sini
tak penah naik...huuu..hu....


berlatar belakangkan masjid besi.cantik.


permandangan dari atas pelantar monumen....



perarakan bot berhias floria....pun cantik...
pastu kami turun jalan2 ke floria lak...


with my cousin yang comel gitu...ha..ha..ha...


1 malaysia!...


ala la la....ayunyaaa....


berangan jap..kalau dah ada rumah nak lampu cam ni..heeee..


main sorok2 jap...


sempat gak tgk bunga api....best best....


suka set kerusi ni.....


arca dari bahan terpakai....takut lak tengoknya....

dah penat pusing-pusing,terus balik masing-masing dah ngantuk....

bisik-bisik:
bertahun dok putrajaya,baru kali ni pegi floria...hu..hu..hu...

2 comments:

  1. best kan gi sini...tapi terkilan tak dapat jumpa cikngah.. ^_^

    ReplyDelete
  2. tu ar...tak kontek pun...ada je dok golek-golek kat umah malam tu....

    ReplyDelete