Nak sangat-sangat benda ni....

6:27 PM Sue Izza 6 Comments

Salam sayang semua.....
Uhuk uhuk...ada sapa2 tak nak bagi hadiah benda ni kat cik ngah,sempena bulan puasa ni....nakkkkkkk sangat.....huuuuu...harap2 murah la rezki awal puasa ni...dapat la beli benda ni...atau agak2 ada yang bermurah hati nak belanja ok gak.....(Mr D helpppppp meeeee.....uwaaaaaa~mampus tak layan...ha..ha..ha,...)

benda apa cik ngah ni??
ala benda alah ni la....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


yeeeeeee......saya mahu benda ni....

6 comments:

  1. teringin nak wat kuih raya sendiri ker? hahahha..aku thn depan bru wat sendiri...insyaallah

    ReplyDelete
  2. aku tak reti nak buat biskut2...just nak bakar ikan n ayam time puasa nanti...

    ReplyDelete
  3. cikngah mai ambik kat umah che semah nih... dah berbulan beli, skali pun tak guna lagi ^_^ nak rajin mcm cikngah la..heheee...

    ReplyDelete
  4. lorrrrr...sayangnya...bak sini meh...uishhh...kalau cik ngah...dah jadi macam2 dah tu...heeee....time rajin la...

    ReplyDelete
  5. dulu beli tu niat nak buat mcm2 la tapi bila mengenangkan dak berdua nih asyik berkepit jek, susah nak buat ^_^ tgkla raya ni camna, kalu rajin nak wat kueh raye ^_^ heheee syoknye verangan ^_^

    ReplyDelete
  6. ha...sempena puasa ni try la masak something pakai oven tu...try resepi2 baru...hari minggu pun ok gak...

    ReplyDelete