28 July 2011

Salam sayang semua.....
Uhuk uhuk...ada sapa2 tak nak bagi hadiah benda ni kat cik ngah,sempena bulan puasa ni....nakkkkkkk sangat.....huuuuu...harap2 murah la rezki awal puasa ni...dapat la beli benda ni...atau agak2 ada yang bermurah hati nak belanja ok gak.....(Mr D helpppppp meeeee.....uwaaaaaa~mampus tak layan...ha..ha..ha,...)

benda apa cik ngah ni??
ala benda alah ni la....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


yeeeeeee......saya mahu benda ni....

6 singgah dan taip sket..

teringin nak wat kuih raya sendiri ker? hahahha..aku thn depan bru wat sendiri...insyaallah

REPLY

aku tak reti nak buat biskut2...just nak bakar ikan n ayam time puasa nanti...

REPLY

cikngah mai ambik kat umah che semah nih... dah berbulan beli, skali pun tak guna lagi ^_^ nak rajin mcm cikngah la..heheee...

REPLY

lorrrrr...sayangnya...bak sini meh...uishhh...kalau cik ngah...dah jadi macam2 dah tu...heeee....time rajin la...

REPLY

dulu beli tu niat nak buat mcm2 la tapi bila mengenangkan dak berdua nih asyik berkepit jek, susah nak buat ^_^ tgkla raya ni camna, kalu rajin nak wat kueh raye ^_^ heheee syoknye verangan ^_^

REPLY

ha...sempena puasa ni try la masak something pakai oven tu...try resepi2 baru...hari minggu pun ok gak...

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates