Pencarian Url Paling Unik

11:15 AM Sue Izza 5 Comments



Dah lama tak join benda-benda cam ni....

url cik ngah myputeri21...
ermmmm...myputeri tu sempena blog cik ngah la puteri rimba...yang di dedikasikan sempena tempat lahir cik ngah nun di ceruk hutan hulu pahang...di kuala lipis...cik ngah sayang sangat tempt tu...tenang,sepi yang indah,dengan pokok dan hutan menghijau.....dan di situ jugak menyimpan terlalu banyak cerita cik ngah dan keluarga...susah senang,suka duka kami.....

no 21 tu plak,tarikh lahir cik ngah sebenarnya....tapi cik ngah suka sangat guna nombor 21 atau no 2...macam no bertuah la...he..he..he...

bisik-bisik:
heeee....masuk sebab lini dah tag kan cik ngah...

cik ngah nak tag

thirah
nurul

tuk join klik SINI ok...

5 comments:

  1. alamak..nama sy ada..heee..time ksh..harap tangan ni rajin nk join..=)..good luck dear

    ReplyDelete
  2. puteri rimba..

    tq join segmen nie :)

    pape pun,kalau jumpa tarzan kirim salam dengan dia ! hahaha~~

    jgn dok guna cawat,tok ketua pun dah pakai boxer :)

    ReplyDelete
  3. tirah : heee...jgn malas2...heeee
    lini : heeee..saja la kan...
    chentamusek :
    tak de ar sampai bercawat...la ni tarzan pun dah lari...kerakusan pembalak,dah banyak musnahkan hutan menghijau...sakit rasa hati bila balik tgk keadaan cam tu....

    ReplyDelete
  4. simple je puteri rimba..but unik..:P
    jmput sggah blog shida..baru je join this contest..tq

    http://luvabenbaby.blogspot.com/2011/07/pencarian-url-paling-unik.html

    ReplyDelete