15 August 2011

Assalamualaikum semua dan salam ramadhan....
bulan2 puasa ni meriah betul kan dengan buffet ramadhan di hotel2 dan restoran terkenal...korang pun mesti ada yang pergi kan,bagi cik ngah setakat sekali dua tu ok la..kalau tiap2 minggu...koyak poket weh...heeee...

11 Ogos ari tu,cik ngah penuhi permintaan cik yan tuk buka puasa lagi kat KGPA (Kelab Golf Perkhidmatan Awam,Damansara)...lagi?...heeee...dah 3 tahun berturut-turut tau buka kat sini,setiap ramadhan....(ampun Mr Presiden....heee...)
mulanya tak dapat pergi sebab nak setelkan kerja,racun cik yan memang berkesan woooo..pegi gak la,Mr D je tak dapat ikut...heeee...ok what? boleh cik ngah hu ha hu ha sket...kih..kih..kih...
ok...jom layan gambar,sori tak ikut turutan ok...malas nak susun...heee...


suasana di KGPA~masing2 sibuk pilih juadah


sukaaaa...salad...~dah macam vegetarian la plak~


masakan panas2 lagi...


antara jejaka yang hadir...


adik kecik makan banyak...wahahaha...


tu diaaaa...kemain lagi...


table kitaorang...


muka kekenyangan~antara yang hadir...


ijan n hapis berusaha menghabiskan makanan...


with my cik yan....


kakak dan adik...sedondon tu....


last round...ha..ha..ha...



sweet couple~ikin n din


hero-hero ~ bela perut tol korang nih....heee...


Mr Presiden....


tu diaaaa ikinnn...sampai 2 pinggan tu..



western pun ada...macam-macam ar lagi...banyakkkkk....

bisik-bisik:
makan berpada2,jangan sakit kerana terlebih makan lak....
puas hati kali ini,dah pandai atur cara makan buffet....

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates