17 August 2011

17 Ramadhan...
tiba-tiba hati ni sayu...dah lama tak nangis...hermmmmm...galau je rasa hati...macam ada something yang tak terlepas,terbuku di hati,tak terluahkan....Ya Allah,beri lah kesabaran dan ketenangan....Ya Allah permudahkan lah urusanku....lapangkan lah jalanku...
Sungguhhhhh....rasa mahu mengalir laju airmataku...namun kenapa...aku sendiri tak faham...
Ya Allah....limpahkan lah rahmatMu....
Ya Allah kekalkan lah aku dalam golongan hambamu yang bersyukur,yang jauh dari sifat2 yang tidak baik,jauh dari rasa syak wasangka buruk terhadap orang sekeliling....
Ya Allahhhhh...sungguh air mata ku terasa begitu murah...

bisik-bisik:
bila sedih or marah mesti nak masak or makan,cam no?
patut la badan naik...ishhhhhh....

1 singgah dan taip sket..:

kdg2 hati kita suka menidakkan kekecewaan diri kita sendiri sbb tu la kita sering kali rasa sesak n sabak di dada x tau nak luahkan mcm mana....

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates