Sederhana itu lebih baik.....

8:43 PM Sue Izza 3 Comments

 Assalamualaikum semua...Selamat berbuka puasa ye...berbuka ngan apa?....cik ngah punya juadah simple2 je...memandangkan kak bawa si kecik ke klinik and pulangkan keta dah lambat tadi,so cik ngah berbuka kat opis je la jawabnya....sib baik Mr D baik hati nak temankan,kalau tak sensorang la....

so,ini je la juadahnya....
ok apa?...tak de la malas sangat nak terawih kan?..heee...jom2 pergi terawih lak....


nasi ayam kak tolong belikan
alamak...tak nampak lak sos n supnya....


sambal tumis ikan bilis
buat untuk Mr D sahur,tapi rasmikan dulu la..heeee....


roti cicah pengat durian
buat semalam,letak kat peti ais kat opis


anddddd hot chocolate cadbury
first time try
sedappppp

Ni juadah berbuka kongsi 2 orang tau,amacam?...simple kan...tu pun hampir2 tak habis....

bisik-bisik:
sudah2....ok,jom gi terawih....offline dulu k....

3 comments:

  1. betul!...balik terawih minum air kosong...then tidur...

    ReplyDelete
  2. lini lg best semlm berbuka ngan kurma, nasi putih, telur goreng hancur....xde selera nak mkn

    ReplyDelete