Cik Ngah ada kuda : Impian ku juga....

5:11 PM Sue Izza 0 Comments

 Bestnyaaaa....ni memang impian Cik Ngah dari kecik lagi,bestnya kalau dapat belajar and naik kuda...tak de ke tempat belajar yang murah-murah kan?
Ni masa jaga event tadi penguatkuasa Perbadanan Putrajaya ni kenalan Cik Ngah...boleh plak datang depan opis bawa kuda...ishhh...apa lagi,amik peluang la...tapi memang besarrrrr sangat...takut plak rasa nak dekat,nama kuda ni Nadim,ada seekor lagi kat belakang,namanya Teja...Cik Ngah jadi tukang amik gambor je la...heeee...

Aiman dan Nadim (kuda)


 Usap-usap dengan muka cuak...heeee...



Mr D,Nadim (kuda) and Aiman

bisik-bisik:
kalau tak dapat miliki 
dapat belajar pun dah ok
sunnah nabi tu
berenang,menunggang kuda dan memanah
satu pun Cik Ngah tak pandai lagi...huuuuu

0 singgah dan taip sket..: