Meraikan Cinta : Firdaus Dan Zana

6:09 PM Sue Izza 1 Comments

Assalamualaikum...
Sedih dan gembira bercampur rasa dalam hati saat hadir majlis perkahwinan kali ni,majlis diadakan tanggal 27 November lalu di Dewan Sri Delima,Jinjang...
Sahabat baik Cik Ngah,Firdaus Sabri dah selamat bergelar suami kepada Zainatul Afzan Razali.
Sedih kerana zaman childhood kami sudah jauh di tinggalkan...memori suka duka kami kini hanya tinggal kenangan untuk persahabatan ini,masing-masing sudah ada kehidupan sendiri.
Gembira kerana akhirnya sahabat Cik Ngah ini menemui kebahagian dengan insan yang di cintainya...semoga bahagia bersamamu sahabat...
Rasanya masih segar kenangan zaman persekolahan,zaman kita berkongsi kisah sedih,suka duka dan kenakalan itu kan?...Semoga persahabatan ini tidak kan terputus sampai ke akhirnya....


Cantik persalinan birunya....sepadan...


semoga cinta kalian kekal ke akhir nyawa...



Senyuman kebahagian....semoga di rahmati Allah,masjid yang kalian bina ini.

Pesanan untuk Firdaus:
Jadilah suami yang terbaik untuk Zana,jaga lah dia macam kau menjaga dirimu sendiri,didik lah dia sebagai isteri yang solehah,jadilah sahabatnya,jagalah tanggungjawabmu,prihatinlah ke atas hati dan perasaan isterimu,sahabatmu ini sentiasa mendoakan yang terbaik tuk kalian.Jangan lupakan sahabatmu ini ye....
and jangan garang2 tau....heeeee

bisik-bisik:
tumpang bahagia je la
sendiri entah bila
moga Allah permudahkan jalanku....






1 comment:

  1. thanx coz jadi sahabat aku smpai hr ni. dh 10 tahun kta bkwn.rs cm bru smlm jer alami zaman persekolahan kita. muga suka duka yg pernah kita alami bsama dlu akn mengerat knlg pshbtn ni. muga Allah membantu dn merahmati kita. aku n zana akn slalu doakn jodoh dn kebahagiaan kau. trima kasih sahabat...:-)
    ~Firdaus Sabri~

    ReplyDelete