20 February 2012


Cik Ngahhhhh....mati kekenyangan tau,masuk blog ko nih...ahaksss...apa nak buat kan,nafsu makan sekarang memang mencanak-canak tau heeeee...pantang tahu port baru atau kedai yang belum cuba,ada je akal nak gi try,yang jadi mangsa siapa lagi,kalau tak Mr D,konpem la BFFSA Cik Ngah..heeeee...
Tapi kali ni pergi makan sambil membawa hati yang lara,patahhhh la hatiiii..membawa deritaaaa...merajukkk la diriii...opssss...sudah-sudah,ribut petir taufan segala nanti...huuuu...
Kali ni pergi dengan BFFSA jugak,kat area Padang Jawa je,kalau dari pintu belakang Uitm Shah Alam menghala ke Klang.Dekat Puspakom dan JPJ area Padang Jawa tu je...

cantikkan landscape kat dalam kedai ni
sejukkk je...kedai ni nampak eksklusif
sebelum masuk dok fikir,mesti mahal harga makanan ni
(soooo...dont judge book by its cover ok!)


kuey teow dak kecik punya
sedapppp...not bad


mihun kung fu,Cik Ngah punya
tak pandai rasa,first time try
tapi Cik Yan n Cik Nurul kata sedap
berbaloi...

telur bungkus...sosnya sedap...


kerabu sotong
sotongnya banyakkkkkk
berbaloi dengan harga...pakat-pakat ratah tuk habiskan


tom yam campur
not bad la,sedap jugak,cukup rasa.
(kalau Cik Yan kata sedap tomyam,percayala sedap
sebab dia hantu tomyam,tak lengkap hidup tanpa tomyam..heee)


duta Restoran Putera Ayu

Restoran Putera Ayu Shah Alam
Lot. 34486/2, Jalan Besar Padang Jawa
Shah Alam Selangor 
(Lebih kurang 500 meter dari JPJ dan Puspakom Padang Jawa)
No. Telefon : 03-55133759/012-3003757


nah...ni petanya....
oh ya! kalau tak silap hari Isnin tutup kedai ni
nak konpem boleh rujuk websitenya ye..

bisik-bisik:
sedih
bawa hati lara,merajuk
tak boleh blah nya pergi cari makanan tu,
kalau orang lain nangis tekup muka bawah bantal
Cik Ngah??...huh!...kalau sedih selalu,mau nya jadi Fiona Hijau ni..uwaaaa...
jangan buat i sedih hokeyyyyy....
nak jadi ibu dan ayah yang hebat...jom KLIK


Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates