29 March 2012

pinjam ye Mr Google


bisik-bisik:
kita selalu macam tu kan?
belum start lagi dah pikir macam-macam
kemungkinan...
kekadang dari segi positif suka gak ngan sorang kawan Cik Ngah ni
dia kekadang main redah je,kalau dia rasa nak buat
tapi bukan sembarangan la,ada perancangan
tapi dia tak pernah pikir
macam mana la kalau benda tu tak jadi
macam mana la kalau sia-sia apa yang dia buat
dia kata yang penting,buat dulu,baru tau
ermmmm...agak2 kita hari ni
sampai target tak? tercapai tak matlamat?
sama2 kita fikirkan

p/s:
nak sambung buat kerja yang bertimbun 
sambil layan lagu hindi...heeeeee

sapa2 nak shopping meh singgah SINI
macam-macam ada,dress.kasut.cardigan

4 singgah dan taip sket..

betul2 sy sokong entry awk. Sy ni pun kdg2 fikir negatif je

REPLY

ha,ah. selalu sangat mengalah sebelum cuba.. =="

REPLY

wah nice nyer that cartoon! so mesti cuba...transform to kanak-kanak untuk sikap suka mencuba..go go go girl:)

REPLY

yana dok i wont do it..ahaha..sakit sungguh la..dush!

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates