Downtown Jalan Reko

11:41 PM Sue Izza 7 Comments





Jalan-jalan di malam minggu di downtown jalan reko kajang.Cik Ngah suka datang sini bukan nak shopping pun,nak makan.Buka setiap hari dari pukul 8 hingga 2 pagi kalau tak silap,kecuali Isnin.Gerai kat sini banyak,ada macam2,cakap je nak makan apa...heeeee

Yang Cik Ngah suka tauhu bakarnya,memang sedap lah....

Bisik-bisik:

Cam mana la tak tembamkan....aduyaiiiiii....kerja ngumpul lemakkk je....dahhh tak payah nak bebel....dah makan..diam2 sudaaa....heeeeee........
nak makan sedap lagi jom singgah sini
Published with Blogger-droid v2.0.4

7 comments:

  1. tadi baru baca separuh, cakap dalam hati si cik ngah ni asyik makan malam je....tapi mane ade dumuks, chumel jer tengok:)

    ReplyDelete
  2. kak ji : bulan ni naik 1 kilo lagi...so?...uwaaaaa....
    bairul : kat kajang,depan sekinchan ikan bakar

    ReplyDelete
  3. tak pelah tu....maybe dalam hati ade taman munge bergerak2 riang kot

    ReplyDelete
  4. riang la sangat...depan org....pastu dok sorang2...meroyan...huuuuu

    ReplyDelete
  5. cik ngah jangan mengada nak meroyan bagai...meroyan tu lepas bersalin je tau...nanti iolls carikan penawar dukalara....

    ReplyDelete
  6. adoiiii...cikngah tayang cahrkoytiaw.... runtuh iman ni hah...

    ReplyDelete