10 March 2012

Kedainya kecik je,tapi pelanggan serata ceruk kl dan selangor yang datang....ini la orang kata kalau nak seribu daya,tak nak seribu dalih...hurmmmm.....kekadang orang yang datang tak kisah pun nama atau esklusifnya kedai tu,yang penting servis bagus,mesra pelanggan dan buat kerja dengan jujur,bukannya mengaut untung dengan cara yang salah.....

hujan2 pun pelanggan masih ramai lagi...


bisik-bisik:

Teman Mr D gi servis 'kuda'nya...

sambil2 berjalan di hari minggu....


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 singgah dan taip sket..

bengkel motor ke apa ni?hehe..

REPLY

lini cuba2 jer td.......senang sbb nak relpy comment terus jer reply x yah nak taip nama sorang2....cara nak wat cenggini pilih Design > template design > templates > Dynamics View > classic...itu ajer

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates