Berperang di malam hari

11:09 PM Sue Izza 6 Comments



tu diaaaa.....dah tergolek pun,sapa suruh cari pasal dengan Cik Ngah yang penat baru balik ni.Boleh pulak dia dok wat catwalk kat depan mata,haihhhh memang x sayang nyawa tau.....

senjatanya....tu ha...penyembur setok,jenama ni tak de kat kedai tau,Cik Ngah dapat dari supplier chemical pestcontrol,kimianya kurang,berasas dari air dan tak merbahaya kalau kena kulit....

bisik-bisik:

selalu nampak kelibat je

kali ni....innalillahhhh

Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

  1. sueeee.. awat kejam sangat nihh .. hihi .

    ReplyDelete
  2. Cik Ngah kejam????...dia lagi kejam,curi makanan Cik Ngah tau...huuuu

    ReplyDelete
  3. kesian beliau laaa...ain siap main ciku cakkkk lagi dgn lipas taw dlm bilik...hohohoho

    "Alhamdulillah. ramai sebaya ain dah berkahwin seawal 20 tahun. Bangganya ain".

    ReplyDelete
  4. beli ubat lipas jer la....letak kt sudut mana2 sure lipas tu lari lintang pukang

    ReplyDelete