Buatku Di Sana - Mafa

4:03 PM Sue Izza 5 Comments


Lagu tema drama petang-petang di TV3 Seindah Sakura lakonan Fasha Sandha,Fahrin Ahmad,Eizlan Yusof.Nak kata Cik Ngah minat sangat cite ni tak la jugak,tengok kalau berkesempatan,episod pertama pun tak tengok,alih-alih satu hari balik awal dari office,then terdengar lagu ni,cepat-cepat tengok kat tv,rasa macam syahdu la pulak lagunya,rasa menyentuh hati pulak..ecehhhh...jom layan lagu ni ek...

Buatku Di Sana by Mafa


Sering harungi sendiri kekurangan diri
Hanya tuhan mengerti
Tak mengharap sang cinta mahupun dicinta
Umpama tiada rahsia

Chorus:
Kau sinar hati ini
Biarpun hanya sesaat di sisi
Pelita kala hati berduka
Kau hulurkan oh tanganmu kala hilang arah

*:
Masihkan hadir jua menepis gelora
Tak kala aku merasa kecewa
Duniaku berubah kelam tak bermakna
Namun semangatmu ada dijiwa

**:
Harapan kau beri cintamu bersemi
Air mataku tak bisa menitis
Kau nafas akhirku
Kau yang dihati

Usah menangis sendiri sayang ku kan pergi
Senyumlah usah meratapi
Kala ada masa kita ditakdir yang Esa
Cukuplah buatku disana

[Ulang Chorus]

Ohhh

Aku bagai bintang menghiasi alam maya
Meninggalkan kilau tanpa sinar yang bercahya
Detik percintaan persis satu anugerah
Aku pinta hanya bercinta

[Ulang *]

[Ulang *]

Ohh.. huu


bisik-bisik:
dah makin kurang masa nak tengok tv sekarang ni
lagipun tv sekarang dah semak ngan cite politik...aduhaiiii
nak tahu perkembangan masyarakat pun dah terbatas...
huuuuhuuu....

5 comments:

  1. Dok ostel lg la..tgk tv time ade bol je -_-

    ReplyDelete
  2. sue tak tgk citer nie...jap lg baru leh layan lagu..bos ader x leh pasang speaker karang de lak yg kena sound

    ReplyDelete
  3. kite tak tgk lg cite ni...best tak?

    ReplyDelete
  4. yanty : tu la...kena ngan lagunya sedap pulak
    syahir : budak sekolah,baca buku je..heeee...
    lini : layan jgn tak layan...heee
    diariku : best gak la...

    ReplyDelete