16 August 2012


Assalamualaikum semua....
haiiiii laaaa Cik Ngah..orang dah sampai kampung,awak baru terhegeh-hegeh dok buat biskut raya...ermmmm...merepek2 je perangai tahun ni...meroyan apa ntah tetiba cari resepi nak try buat biskut sendiri,yang senang-senang je la,alih-alih jadi n sedap ngkooooo...heeehee puji diri sendiri lak...heeee
alaaaa...biskut senang je pun...ala-ala biskut chipsmore tu haaa....yang penting ada coklat n almond..heeee....i loveeee chocolate....






bisik-bisik:
Orang suma dah sampai kampung,Cik Ngah juga melangut kat opis lagi,tapi ok jerrr
bagi orang kelantan balik dulu,Cik Ngah kat Lipis je,kalau tak jem 3 jam dah sampai...
shopping last minute pun ok gak kan...heeee...




2 singgah dan taip sket..

che semah pon masih melangut kat opis ni hah...

kite pon buat kuih paling senang atas bumi ni cikngah, kuih conflakes madu...heheee...yang len beli ^_^

REPLY

hai la cik ngah tq bagi gie kuih raya...sedap tau...meh la beraya kat umah gie nanti:)

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates