27 September 2012

 Assalamualaikum.....
Heeee heeeee belum apa2 dah gelak dulu,ye la,apa semangat la meresap kat Cik Ngah ni,dua tiga hari ni,terlebih rajin dok try macam-macam resepi.
haiiiii makin naik la badan macam ni,tinggal kenangan je la,nak kuruskan badan bagai tu...opsssss....tapi joging tetap jonging tau..bukan tuk kurus tapi tuk kesihatan....
 Moh tengok pai epal yang tak berapa semenggah ni...waaaaaa...huuuhuuu


di sebabkan takde bekas pai,pakai loyang pun ok jerrr.....


memang yummy intinya tu....


boleh la,buat layan tekak..ihikkk...

Resepinya Cik Ngah amik kat SINI,tapi jeles wooo tgk pai dia cantikkk jeee...tak pe2,first time try...

bisik-bisik:
nak try resepi apa lagi ek?
heeheehee....'tukang rasa' juga yang tembun ni kang....

3 singgah dan taip sket..

pai epal?teror la k.sue wat..yna bab baking ni xbrapa jd sgt..tp suka cuba..wat apam polkadot pung 3kali wat bru jd lembut..haha..tange kayu..kui3

REPLY

sumpah aku lapaaaaaaaaaaaaa

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates