Hambik kau.....

12:13 PM Sue Izza 4 Comments



Assalamualaikum semua...
Tetiba bertambah sakit kepala tengok gambar kat atas....
Huwaaaaa baiknya hati ko Cik Ngah 'sedekah' la banyak2 lagi ye...
Tapi nasib baik ada orang nak tolong cover separuh,ye la,bukan Cik Ngah yang buat pun.
Dah pandai pinjam keta,kena la pandai bayar saman gak kan...
Takkan pinjam saja dok?


bisik-bisik:
Sib baik Along dah keje kat JPJ
Bagi kat dia je la bayar...huuuu...

4 comments:

  1. sapa yang buat dia la tanggung ye dok cik ngah? kesian cik ngah kita nie...dah..dah..jgn serabutkan kepala dgn benda2 yg cik ngah tak buat...

    ReplyDelete
  2. makk aihh ..haha.nanti fiza nak check plak

    ReplyDelete