Salam Aidiladha : Demam di hari raya....

2:26 PM Sue Izza 1 Comments

Assalamualaikum semua
Salam Aidiladha buat semua,makan daging tu jangan lupakan Cik Ngah kat sini tau...huuuhuu...
Cik Ngah memang tak cuti raya,sebab nak cuti minggu depan,kononnya nak balik lama sikit....
kononnya juga nak pergi beraya kat rumah kawan yang tak balik kampung,alih-alih balik kerja malam tadi,dengan sakit kepala,panas badan,makan ubat dan terus tido,bangun solat subuh pun dengan ting tong kepala....
Bangun pagi ni dengan terhuyung-hayang,betul dugaan la....huuu
Alhamdulillah akhirnya boleh jugak bangun and masak apa yang ada,petang2 sikit la gi beli barang...huuuu....
ikutkan hati nak je drive balik pagi tadi,and malam balik sini,rasanya tak jauh mana....tapi bila dah macam ni...tido je la kat umah...huuuu....

bisik-bisik :
Selamat berhari raya ye kengkawan,
makan daging puas2 tau....

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 comment: