21 October 2012



Salam hari minggu semua,
Pagi ahad yang nyaman,tenang.....
Ucapan tahniah kepada semua pemain pasukan Kelantan kerana memenangi Piala Malaysia 2012.
Nak ikutkan Cik Ngah bukan la fanatik sangat bola,tengokkk tapi tak over la....setakat tengok tuk meriahkan suasana..heehee
Apapun pasukan ATM juga sama hebat semalam,kalau tak tak de la sampai ke masa tambahan begitu kan...
Akhirnya tiga piala menjadi milik pasukan Kelantan,Piala Liga Super,Piala FA,Piala Malaysia....

Cuma tak perlu la rasanya nak hina-hina orang,sampai bergaduh bengkak-bengkil sebab bola kan?
Padahal pemain dua2 pasukan tu lepas game ntah2 boleh lagi lepak mamak minum2,yang penyokong plak terover-over kan? Dapat apa? Haihhhhh sudah-sudah la,bola je pun...

bisik-bisik:
masing-masing pakai baju merah jaga event ari ni
heeeheee....

1 singgah dan taip sket..:

hooyeee.. hihi TRW terbaik :p

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates