Housewarming Cik Wani @Nilai Impian

11:06 AM Sue Izza 1 Comments


Assalamualaikum....
Alhamdulillahhh...sempat pun buka blog,aduhaiiiii...macam-macam hal di buatnya...tak pe,ujian tu..heeheee
Ok lah,ni cite Ahad lepas,huuuhuu ini la baru sempat nak update kisahnya,Gi jenjalan ke Nilai Impian,rumah Wani dan Amir (kawan housemate n dah jadi kawan Cik Ngah jugak)....dulu diorang tinggal kat Equine,tapi dah beli rumah sendiri kat Nilai Impian,dah lama sebenarnya,tapi memandang Si Amir yang belayar ngan kapal n jarang balik,ni la baru berkesempatan diorang buat kenduri kesyukaran dan makan-makan di rumah baru.
Dah lama tak ke Nilai,sampai sesat-sesat Cik Ngah ni ha,apa punya co-pilot daaaa....heeheee...tapi akhirnya jumpa jugak,tak de la banyak sangat 'makan buah langsat'.
Rupanya kat belakang Nilai 3 tempat shopping tu je,tapi tak sempat nak menyinggah dah nak maghrib,nak balik cepat.


ni la rumahnya,tak sempat nak amik gambar decoration dalam rumah,segan lagipun.




Decoration dalam rumah cantik sangat,nanti la Wani pun ada jemput kitaorang datang lagi lain kali,bleh la tengok decorationnya,segan nak amik gambar banyak-banyak,nagn tuan rumah pun tak sempat,dia pun sibuk layan tetamu.

Cik Zura,Cik Ros,Cikgu Nurul dan Amar yang banyak peel hari tu.




Antara menu
Menu makan-makannya memang sedap,nasi goreng yang mak sedara Wani buat,desert macam koktel,kek coklat,kuih-muih,laksa,ada juga kambing golek yang membuatkan Cik Ngah jadi muka tak malu sampai 4 kali ulang amik heeheehee,ada potato jacket,dan ada juga kekacang dari Makkah dan Air Zam Zam yang di bawa balik oleh Ibu Wani yang baru sampai dari Makkah tengahari tu.

bisik-bisik:
bestkan ada rumah sendiri,x kisah besar atau kecil....
yang penting milik sendiri....
Ya Allah,murahkan lah rezekiku....











Published with Blogger-droid v2.0.9

1 comment: