04 March 2013


Meneman adik buat assignment,dari Putrajaya,pakai map di tab,then main redahhhh je.heeeheee
Sib baik sampai jugak,bestnya memang senang nak masuk sini,dengan guard yang mesra alam gitu,staf semuanya baik2..
Cik Ngah ni meneman adik dan kawannya cari bahan tuk assignment,memang macam2 ada kat sini,masuk librarynya macam tak mau keluar dah..heeheee ..tuk yang raiin membaca la,nak maklumat apa? Semua ada,macam-macammmmm..
Bisik-bisik:
Staf kaunter sini ingat Cik Ngah form 6
Erkkkkk..haaaahaaaaa
Published with Blogger-droid v2.0.10

2 singgah dan taip sket..

kat mana ni? nak pegi jugak lah ..byknya esaimen fiza xbuat :(

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates