22 April 2013

Assalamualaikum,
Salam pagi Isnin semua,sihat? laaa apasal moody je tu,jangan la cam tu,ceria2 la skit,senyum lebih2 sikit ye...
Pagi ni rasa segar lain macam pulak,mungkin sebab bangun sahur tuk puasa ganti,bangun awal so rasa segar la kan....
Oh ya....mesti ramai yang kenal blogger otai Abg Ben Ashaari kan,dengarnya dia ada masalah sikit sekarang ni,dan perlukan pertolongan dari kawan-kawan dan pembaca semua,harap-harap boleh la tolong dia ye....
nak tau citenya boleh klik SINI...

haaaa...ben ashaari bapak si qhaliff ni la....alaaa takkan la tak kenal kan....

bisik-bisik:
psssssttt....ajak kengkawan undi tauuuuu....
heeheeeee
sayanggggggg korang...

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates