Gatal tangan,padan muka!

10:03 PM Sue Izza 7 Comments

Assalamualaikum semua....
Betul la orang kata,sesal dahulu pendapatan,sesal kemudian tak berguna...huhuuu...
Gara-gara tak de kerja kat opis,gatal tangan dok godek blog,akhir jahanam,pastu menyesal..huwaaaaa....
Kononnya nak tukar kaler dan layout je,alih-alih tak tahu la apa yang CIk Ngah tekan,abis semua jahanam...
Pengajaran : tak reti buat cara tak reti!
Bisik-bisik:
So,layout blog ni sementara ye...
Cik Ngah akan update balik
Published with Blogger-droid v2.0.10

7 comments:

  1. wow pink...suke suke suke hehehehe

    ReplyDelete
  2. im here
    hit me back ya
    http://aqil-ziyad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. OMG!!!! tak sesuai dgn perwatakan akk ku ini.. Why PINK???? tapi kemas - teratur , I like. Header tu center kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabo laaaaa.....sementara je ni...huuhuu...nangis kang...haaaa...huwaaaa...

      Delete
    2. alooo dah tak pinky... heheehehee

      Delete
  4. alahaiii keciannyer.. cecepat perbetulkan balik :)

    ReplyDelete