18 October 2013

Assalamualaikum semua....
Betul la orang kata,sesal dahulu pendapatan,sesal kemudian tak berguna...huhuuu...
Gara-gara tak de kerja kat opis,gatal tangan dok godek blog,akhir jahanam,pastu menyesal..huwaaaaa....
Kononnya nak tukar kaler dan layout je,alih-alih tak tahu la apa yang CIk Ngah tekan,abis semua jahanam...
Pengajaran : tak reti buat cara tak reti!
Bisik-bisik:
So,layout blog ni sementara ye...
Cik Ngah akan update balik
Published with Blogger-droid v2.0.10

7 singgah dan taip sket..

wow pink...suke suke suke hehehehe

REPLY

Sementara la..huuhuuu....

REPLY

im here
hit me back ya
http://aqil-ziyad.blogspot.com/

REPLY

OMG!!!! tak sesuai dgn perwatakan akk ku ini.. Why PINK???? tapi kemas - teratur , I like. Header tu center kan.

REPLY

Sabo laaaaa.....sementara je ni...huuhuu...nangis kang...haaaa...huwaaaa...

REPLY

alahaiii keciannyer.. cecepat perbetulkan balik :)

REPLY

alooo dah tak pinky... heheehehee

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates