07 January 2014


Review Produk : Nutri M : Jawapan Kepada Masalah Rambut.

Alhamdulillahhhh….Akhirnya Cik Ngah ketemu juga penyelesaian kepada masalah rambut gugur Cik Ngah ni,apa tidaknya bertahun menghadapi masalah rambut gugur.Betapa stress rasa bila melihat di floor trap segumpal rambut selepas mandi,masuk bilik bila sikat rambut berterabur atas lantai jubin putih,aduhaiii…rawan rasa hati.

Cik Ngah hadapi masalah ni agak lama juga la,paling teruk kebelakangan ni dari tahun 2009,bila balik kampung,ma bising sebab rambut berterabur.Berbagai petua dan produk dah Cik Ngah cuba,segala petua yang orang bagitahu semua Cik Ngah try,tradisonal ke.moden ke.tapi tetap makin gugur.

Cik Ngah ni bukan tak mahu ke salon,tapi tak berkenan dengan produk yang banyak bahan kimia yang selalu di gunakan tu,sayangggg wooo rambut I ni,Cik Ngah memang berambut panjang dari zaman sekolah lagi,dulu-dulu,selalu saudara mara puji,hitam,lurus dan cantik je rambut,tapi memandangkan sekarang masalah keguguran meruncing,Cik Ngah dah potong paras bahu je…sedih sebenarnya tapi terpaksa.

Bila di offer untuk mencuba produk ni,wahhh Cik Ngah teruja sebab bahannya dari herba,dan dah di botolkan,tak payah la Cik Ngah nak blend akar kayu bagai..hehehe…lagipun tak mahal RM39 je,masih 
mampu kan….


ini la produknya ANTI HAIR LOSS REGIMEN
Kali pertama,produk ni sampai ke tangan,teruja nak cuba,Nampak ekslusif je kotaknya kan,dalam  pek ini ada :
-shampo herba 200ml
-gel  essence 30g

So,Cik Ngah pakai la setiap hari,setiap kali mandi pagi atau malam,mulanya tak perasan pun perubahannya selepas 2 minggu,bila housemate tegur baru Cik Ngah perasan,katanya dah tak banyak rambut tersangkut masa cuci bilik air,Cik Ngah pun cuba sikit rambut,wowwwwww….rasa nak jerit je kuat-kuat,bila yang gugur sikit dari sebelumnya,tipu la kalau kata tak gugur langsung dah tapi perubahannya hampir 70% kurangnya rambut gugur,wahhhh rasa nak lompat bintang 700 kali je.

Antara perubahan yang Cik Ngah rasa :

-rambut lebih lembut dan senang di sikat,tak de kusut-kusut dah.
-rambut kurang berminyak dan bila sikat Nampak volume rambut lebih cantik
-rambut gugur memang hampir  70% kurang,tak de lagi gumpalan rambut atas bantal bila bangun tidur setiap pagi.

Memang berbaloi la guna produk ni,sebab :

-100% herba,tak perlu ragu atau takut rambut rosak,di luluskan olek Kementerian Kesihatan Malaysia.

-Kesannya bergantung kepada individu,paling awal perubahan boleh di lihat dalam tempoh 2 – 3 minggu macam Cik Ngah ni…hehehehe…

-Cara penggunaan yang mudah,dan harga yang sangat berpatutan,lagipun syampo ni pekat,pakai sikit je,dah dekat sebulan pakai pun tak habis lagi,Cik Ngah ni lagi la,kongsi 2 orang ngan Mr D tau.

Antara herba utama dalam produk ini adalah :

1 Akar Ginseng
Kaya dengan pelbagai vitamin dan mineral terutamanya B1 dan B2 untuk sihatkan kulit kepala dan membantu pertumbuhan rambut baru

   Chinese Knotweed
Mengandungi antioksidan dan anti penuaan untuk kembalikan kekuatan dan keremajaan rambut.

3Touki Ekisu
Herba yang kaya dengan vitamin B12  dan anti fungal untuk memperbaiki kondisi kulit kepala

  Bunga Za’faran
Kandungan antioksidannya yang tinggi membantu kurangkan kesan sampingan hasil proses oksidasi pada tisu kepala dan badan.

5Akar Halia
Meningkatkan peredaran darah bagi kulit kepala dan menggalakkan pertumbuhan rambut baru.


Haa….apa lagi,kawan-kawan yang menderita masalah macam Cik Ngah ni,sila-sila lah dapatkan produk ni ye,tak mahal,selamat dan berbaloiiii….Cik Ngah memang akan kekal la dengan produk ni,memang dah jatuh cinta ni,heeheeheee….

Nak beli? Haaaa…ni contact nya,cari kat sana ye:

No tel: 019-3117254



7 singgah dan taip sket..

Wahhh...yana pn ad hdpi mslh yg sma..nak try la..hikhik..bestnyer kalo bole hilangkn kelemumur skli..byk dh gna syampu anti dandruff tp xbpe brksn pn..

REPLY

bagus produk ni kann..i likeee!!!

REPLY

try la...tuk kelemumur pun boleh je...memang best produk ni

REPLY

kannnnn jom beli lagi....

REPLY

saya pun baru je mencuba. rmbut masih gugur tapi suka sbb rmbut rs lembut je..

REPLY

Ena ni masalah rambut gugur.. boleh la try guna produk ni pula

REPLY

Salam

Saya ada produk mengatasi keguguran rambut yang terbaik kerana

1. Produk keluaran tempatan berasaskan herba (tanpa bau herba)
2. Diiktiraf HALAL dan duanugerahkan sijil Good Manufacturing Product (GMP)
3. Mempunyai pusat rawatan sendiri di Puchong Utama (sebarang masalah boleh merujuk terus dengan kami)
4. Harga rawatan dan produk yang sangat munasabah (bawah RM1000 untuk keseluruhan 10 sesi)
5. Kami hantar terus ke rumah anda (pos)
6. Testimonial pengguna yang berjaya
7. Hadiah misteri (sila nyatakan anda mendapat info ini dari blog ini)

Fifee
0177020178
whatsapp 0167450303

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates