Cabaran 30 Entry : Hari 18 : Siri TV Kegemaran

11:16 PM Sue Izza 0 Comments

Task hari ke 18 : Siri tv kegemaran,ni pun sama kalau nak senaraikan memang banyak la,tapi sekarang dah jarang tengok tv,tak sempat,kalau ada rancangan yang betul-betul nak tengok je,baru la mengadap tv.

Jom layan Siri TV kegemaran Cik Sue :


siri Merlin : suka sebab King Arthur tu hensem hahahha
tapi cite dia memang best gak....

CSI standard la,cite polis-polis dan penyiasatan,memang ralit la depan tv....

errrr cite polis-polis juga tapi tak minat pun nak jadi polis...


penyiasatan jugaaaaa hahahhaha ai is sukaaaa....kartun ni sampai sekarang ni pun masih
beli komiknya....

cite doktor2 tapi kisah cinta diorang best,setiap kes yang mereka selesaikan dan pesakit yang dtg semua
ada kisah tersendiri,best.

bisik-bisik:
korang suka cerita apa kat tv? sekarang dah jarang nak ngadap tv huuhuuu....

0 singgah dan taip sket..: