08 September 2014

Yeayyyy,suka task hari ni,5 Lagu Cinta Kegemaran Cik Sue.Jiwang? elehhhhh semua orang ada hati kot,sekali mesti pernah bercinta kan ? atau jatuh cinta? atau tersuka? atau terminat? berapa banyak atau da....pastu mesti dengar lagu pun feeling-feeling kan? hehehe..

Cik Sue ni universal sikit bukan lagu melayu jelayan,semua jenis lagu pun dengar,haaaaa jangan tak tau,ada yang sedap lagu tamil pun layan tau bhaahahaha eh serius la,memang Cik Sue dengar la,lagu Sepanyol,Jepun,Korea,Lubnan,Hindi (wajib hahahha...) dan lagu melayu pastinya la.Fuhhh kalau nak senarai banyak kotttt,layan je la ye...

Pertama :
Colbie Caillat-I Do


Ahahhaa...tetiba blushing sendiri hehehe,awak lagu ni tuk awak (tutup muka ngan bantal)
Yes,I do.

Kedua :
Lucky-Jason Mraz ft Colbie Caillat


Colbie Caillat lagi,nak buat macam mana memang minat dia hhehe,Ni kalau dengar lagu ni pagi-pagi maunya satu hari dok berlagu hehehehe.

Lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been


Ketiga:
Enta Eih-Nancy Ajram


Lagu Enta Eih dari Nancy Ajram dari Lubnan kalau tak silap,Cik Sue suka dengar,kekadang kena time boleh nangis huuhuu.try la cari translate dia.

Keempat:
Kal Ho Na Ho


Lagu hindi yang agak sedih.ermmm layan time nak tido cepat lena hehehhe

Kelima :
Sang Uh Reul Sarang Han In Uh-Ost My Girl

Lagu Korea kegemaran,tacing woooo.....

Haaaaa tu je la antara yang Cik Sue suka,kalau nak senaraikan banyak lagi sebenarnya,mau tak muat dalam ni.Tu belum lagi masuk lagu oldies bagai.Haaa...


bisik-bisik:
lucky im in love with my bestfriends
lalallalalal.....


9 singgah dan taip sket..

semua lagu cik sue suke, anis suke jugak..hihi

REPLY

Nk cr best friend la sorang

REPLY

Lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Ni pon lagu kami gak. Sbb bercinta bertunang dan berkahwin dgn my best friend :)

REPLY

by fon tak boleh tengok video tu... huhu...

REPLY

Touching pulak dgar lagu My Girl tu. :(

REPLY

Ni memang betul-betul universal!! :)

REPLY

org ckp crama mg girl tu best tp sampai skang lini x pernah tgk hbs...hahahha...sbbnya asyik muncul citer baru jer....tak terlayan mek sue

REPLY

uitt bollywood ? Bolly fan ke? sama lah kita ya hihihi

REPLY

1 and 2 all time fav yaya. hehe

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates