Cabaran 30 Entry : Hari 8 : 5 Lagu Cinta Kegemaran Saya

9:34 PM Sue Izza 9 Comments

Yeayyyy,suka task hari ni,5 Lagu Cinta Kegemaran Cik Sue.Jiwang? elehhhhh semua orang ada hati kot,sekali mesti pernah bercinta kan ? atau jatuh cinta? atau tersuka? atau terminat? berapa banyak atau da....pastu mesti dengar lagu pun feeling-feeling kan? hehehe..

Cik Sue ni universal sikit bukan lagu melayu jelayan,semua jenis lagu pun dengar,haaaaa jangan tak tau,ada yang sedap lagu tamil pun layan tau bhaahahaha eh serius la,memang Cik Sue dengar la,lagu Sepanyol,Jepun,Korea,Lubnan,Hindi (wajib hahahha...) dan lagu melayu pastinya la.Fuhhh kalau nak senarai banyak kotttt,layan je la ye...

Pertama :
Colbie Caillat-I Do


Ahahhaa...tetiba blushing sendiri hehehe,awak lagu ni tuk awak (tutup muka ngan bantal)
Yes,I do.

Kedua :
Lucky-Jason Mraz ft Colbie Caillat


Colbie Caillat lagi,nak buat macam mana memang minat dia hhehe,Ni kalau dengar lagu ni pagi-pagi maunya satu hari dok berlagu hehehehe.

Lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been


Ketiga:
Enta Eih-Nancy Ajram


Lagu Enta Eih dari Nancy Ajram dari Lubnan kalau tak silap,Cik Sue suka dengar,kekadang kena time boleh nangis huuhuu.try la cari translate dia.

Keempat:
Kal Ho Na Ho


Lagu hindi yang agak sedih.ermmm layan time nak tido cepat lena hehehhe

Kelima :
Sang Uh Reul Sarang Han In Uh-Ost My Girl

Lagu Korea kegemaran,tacing woooo.....

Haaaaa tu je la antara yang Cik Sue suka,kalau nak senaraikan banyak lagi sebenarnya,mau tak muat dalam ni.Tu belum lagi masuk lagu oldies bagai.Haaa...


bisik-bisik:
lucky im in love with my bestfriends
lalallalalal.....


9 comments:

  1. semua lagu cik sue suke, anis suke jugak..hihi

    ReplyDelete
  2. Lucky I'm in love with my best friend
    Lucky to have been where I have been
    Ni pon lagu kami gak. Sbb bercinta bertunang dan berkahwin dgn my best friend :)

    ReplyDelete
  3. by fon tak boleh tengok video tu... huhu...

    ReplyDelete
  4. Touching pulak dgar lagu My Girl tu. :(

    ReplyDelete
  5. Ni memang betul-betul universal!! :)

    ReplyDelete
  6. org ckp crama mg girl tu best tp sampai skang lini x pernah tgk hbs...hahahha...sbbnya asyik muncul citer baru jer....tak terlayan mek sue

    ReplyDelete
  7. uitt bollywood ? Bolly fan ke? sama lah kita ya hihihi

    ReplyDelete