Cabaran 30 Hari : Hari 12 : 5 Wishlist Anda

2:30 PM Sue Izza 6 Comments

Hai kawan-kawan,
Dah hari ke 12 cabaran ni,macam mana? mencabar ke? atau ok2 je? ala jangan stress ok,kita suka-suka je kan? chill okeh.

Task hari ni 5 wishlist atau apa yang ingin Cik Sue mahu,ermmm nak ikutkan banyak lagi sebenarnya,tapi kita senaraikan 5 je dulu yang penting,errrr penting ke? eh mesti la penting.

Wishlist Cik Sue :

1. Kahwin.
Haaaaaa hambek ko! heheheh...opssss Insya allah,semoga perancangan di permudahkan Allah,sebaik-baik perancang adalah Dia,tolong doakan ye.Cik Sue usaha selebihnya kita serahkan kepada Dia kerna Dia lebih tahu apa yang terbaik.

2. Kamera DSLR
Tiba-tiba macam rasa penting pulak sekarang sejak-sejak aktif berblog ni,dari dulu lagi sebenarnya tapi tak de la rasa nak sangat,akhir0akhir ni ye,nak sangat.Ada sesapa nak hadiahkan? ngeee.

3. Bisnes
Teringin nak ada bisnes sendiri,mungkin kedai kecil,atau berniaga dari rumah,rasa dah penat perasaan kerja untuk orang.

4. Rumah
Nak rumah sendiri,tapi tu la masalahnya sekarang ni,rumah semua hanya mampu tengok je,alahaiiii

5. Bercuti
Bukan sorang tapi teringin nak bawa ma ngan abah bercuti,tak kisah la ke mana pun asalkan bercuti dan diorang suka,semoga ada kesempatan nanti.

Ermmm itu je la rasanya setakat ni,yang lain-lain tu keinginan harian yang basa-biasa je.

bisik-bisik:
apa saja yang kita inginkan usahakan dulu selebihnya kita doa k.

6 comments:

  1. lini doakan semua hasrat cik sue tercapai hendaknya....amin

    ReplyDelete
  2. haaa cik sue wishlist ke -2 kamera DSLR kita sama ... teringin sangatttt bukan apa leh posing bebanyak ... haha

    Mamamjya kata beli NIKON D90 berbaloi ^_^

    ReplyDelete
  3. namaku disebut2. hihik.. aah NIKON D90 the best. kuikui

    ReplyDelete
  4. hai..mush singgah sini...wishlist kita bab, rumah & bisnes tu lebey kurang sama, mush pon kerja dalam yg sama buat bisnes, selain tambah pendapatan insyaAllah bakal jadikan kerjaya tetap....

    join singgah blog mush & join Giveaway mudah je

    20 facts about mush

    ReplyDelete
  5. kahwin tu dah tentunya wishlist setiap gadis kan. hehe. anyway, semoga tercapai semua impian. amin. =)

    ReplyDelete