01 September 2014


Jumaat lepas Cik Sue  berkesempatan menghadiri Majlis Penyampaian Hadiah Cabutan Bertuah Buffet Ramadhan di PICC,Putrajaya.Majlis ringkas untuk menyampaikan hadiah kepada pemenang-pemenang cabutan bertuah.Cabutan telah di lakukan awal oleh pengurusan PICC.

Info yang Cik Sue dapat sepatutnya majlis ini diadakan dalam bulan Syawal untuk kemeriahan itu di rasai dengan hadiah raya ini,tapi terpaksa memberi laluan Hari Berkabung Malaysia untuk jenazah MH17.
Jadi hari Jumaat lepas ,barulah majlis di langsungkan.

Barisan pemenangnya adalah :

Hadiah utama = duit raya RM3000 - Shantini Devi
Tempat pertama = telefon pintar Samsung S5 - Mohd Hashim Mussatu
Tempat Kedua = Smart LED TV 42 inci - Siti Lydia Suraya Miasin
Tempat Ketiga = Telefon Pintar Samsung Note 3 - Syed Mohammad Al-Hafiz Bin Syed Kamaruddin
Tempat Keempat = Baucer Tunai AEON BIG RM300 - Shariffa Noraini
Tempat Kelima = Elba Multi Cooker - Nor Azzuana Ali Zubir
Tempat Keenam =Panasonic Blender & Dry Mill - Roszita binti Mohd Nalif


Hadiah Saguhati
Nor Azni Aziz
Ahmad Farehan
Mohd Hafizee Bin Razak
Megat Muhammad Ismail bin Faisal
Nor Azizah Abd Ghani
Muzanira Bt Ab Razak

Lumayan kan,semoga PICC akan meneruskannya tahun depan dan semoga Cik Sue berpeluang menang hehehhe...hadiah best-best kannn....

Jom layan gambar sekitar penyampaian hadiah :



dapat hadiah tv lcd wooo oke jelesss...



pemenang utama di tengah dengan duit yang di menangi...

Oh,yang paling best kami di jamu buffet steamboat yang akan di buka di cafe PICC nanti,kiranya kami antara yang terawal la try.Memang sedap,membulat perut Cik Sue balik dalam kekenyangan gitu hehehhe...

dah lama tak pakai chopstick,skill dah lari hahhaa....

mee dan sayur itu feveret hehhehe


yummyyyyy memang sedap.

Untuk info atau maklumat lanjut korang boleh hubungi talian di bawah dan melalui laman sosial.

Telefon : 03-88876162
Laman Web : http://www.picc.com.my
FB : http://www.facebook.com/piccmalaysia


Putrajaya International Convention Centre Sdn Bhd
Dataran Gemilang Presint 5
62000 Putrajaya
Tel :03-88876000
Faks : 03-88876499

bisik-bisik:
bleh bawa Mr D try ni nanti,dekat je ngan rumah

3 singgah dan taip sket..

waduhhh! hadiah cabutan memang gempak seyhhhh! hehehe. Makan pun gempak gituuuu :D

REPLY

Nak ikut bersteamboat!!!!

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates