19 September 2014

Assalamualaikum semua dan salam jumaat,

Sempat curi masa sikit sebelum bergegas balik tuk trip ke Melaka pulak,tak reti dok diam kan Cik Sue ni,adaaa je aktivitinya,baik la buat aktiviti berfaedah macam ni kan dari dok hasad dengki kat orang kan,opsssss....

Nak cite pengalaman Cik Sue jadi salah seorang testimoni produk ni,siap photoshoot dan mekap bagai lagi,haaaa bukan senang Ck Sue ni nak mekap tau,kalau saja-saja ,memangggg payah heeeee.
Dapat tawaran ni nak la juga cuba kan,pengalaman baru,kita kena la cuba,bila lagi,walau malu-malu dengan rupa yang tak seberapa ni (eh tapi manis tetap ada hahahah).

Photoshoot dan pengenalan produk di buat pada 29 Ogos yang lalu,di pejabat Loreal ,Uptown 2,Damansara.Nasib baik senang cari pejabatnya,waze ok waze,apa guna teknologikan?

Sampai je kami di hidangkan sarapan,kemudian di mekapkan untuk photoshoot pertama.Bukan Cik Sue saja yang ada,blogger dan yang bukan blogger pun ada,antarayang Cik Sue kenal adalah,Cik Lily,Nannie Isa,Farah Waheeda,Hanim Hashim dan Kak Yanie (kakak Que Achmad).Kami di mekapkan ikut turutan dan photoshoot setiap orang ,wajah dengan pelbagai posisi,haruslah kan,produk skincare kan.Oh ya! produk apa ye,haaaa yang tu kena tunggu ye.



haaaaa...semacam je rasa kena mekap heheheh
Cik Sue ni bukannya rajin mekap,yang tahu tempek foundation,compact powder,lipbalm dah,jalan! kekadang pi keje pakai bedak johnson je kat muka,haaaambikkk hehehhe...

keras kejung dah ha,dah la tak reti nak buat memek muka cam mana uwaaa
Bab photoshoot pulak,adoiii keras kejung dah,nak diri pun dah tak betul,dua tiga kali kena tegur ngan jurugambar,tunduk skit,angkat skit muka,haaa sabo je la.Apa nak buat Cik Sue ni ala-ala #villagepeople gitu.Kami di beri produk untuk di cuba selama 2 minggu untuk lihat keberkesanannya.


bersama Farah

bersama Hanim

Dah comot dah,nak balik dah heheheh

Kali kedua pula pada 12 September lepas,sama juga kami di mekapkan untuk photoshoot testimoni,untuk lihat perubahan hasil produk tu.Kali ni ada antara kami yang di pilih untuk shoot video promo produk ni,siapa? tungguuuuu.....

dah biasa sikit nak posing2 hehehe

ngan Farah yang sentiasa senyum-comel

pegawai loreal memberi penerangan

dengan kak Yanie

sengih jangan tak sengih hehehhe

kami

bisik-bisik:
Best juga photoshoot ni heheheh
pengalaman betul ni baru tau macam mana orang buat iklan buat kerja

13 singgah dan taip sket..

Cik Sue, ada nampak perbezaan laa gambar yang photoshoot mula2 dengan yang kedua...wahhh berkesan betul eh produk loreal tu..? tak sabar nak tahu siapa yang terpilih untuk buat video promo tu...cik sue kottt...hehe

REPLY

cik sue makin cantik skang nie....bertuahkan dpt join photoshoot l'oreal

REPLY

kirim salam kat pegawai loreal tu ye?

keh keh keh

REPLY

perghh... model model.. haha.. ini baru betul

REPLY

Tuah ayam kampung pada dagingnya,tuah cik sue pada blognya...

REPLY

Wahh..Sue dah jadi model..comel..:-)

REPLY

Bertuah badan terpilih. Bukan calang-calang tuh.

REPLY

bestnye dapat jadi model...tahniah....
doa-doa la moga saya pun dapat merasa pengalaman tuh...

REPLY

bestnya....merasa jadi model Loreal...
Sure pengalaman yang sangat best dan tak bole dilupakan...:)

REPLY

Bestnyer... teringin nak pergi.. hehehe

REPLY

ehem ehem ... amboiiii kemain lagi..ha ha ha...v shape v shape... ihikss...

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates