Mewahkan Ilmu Dan Akhlak Bukan Harta Semata : Komik Abu Nuwas

6:22 PM Sue Izza 1 Comments

Ilmu bagi si miskin adalah harta.

Harta paling berharga bagi seorang insan adalah ilmu dan akhlak yang baik.

Dengan adab dan akhlak yang baik menentukan siapa kita di mata manusia dan Allah.

Alhamdulillah,dah habis baca komik ni,serius berbaloi sangat,insya allah Cik Sue akan jadikan koleksi dalam mini library Cik Sue.Ilmu dan pengajaran yang di sampaikan sangat santai dan berkesan.Anda ada anak kecil yang boleh membaca di rumah? Bagus,beli komik ni,bagi mereka baca,kisahkan pada mereka akhlak yang terpuji.

komik ilmu pertama cik sue,insya allah akan simpan baik2

santai,mudah paham

kita tak tahu ajal bila....huhuuu

Berbentuk sindiran tajam tapi lebih santai dan melekat dalam kepala,sangat sesuai untuk semua.
Kita ni kadangkala tahu sesuatu benda tu salah cuma terhanyut sesekali,jadi cara santai begini lah kadang kala menyentakkan kita dari mimpi hasutan syaitan.

Terdapat cerita-cerita di dalamnya yang benar-benar menyentakkan hati,terdiam seketika membaca.Insya allah semoga penerbitannya di teruskan.Sungguh cik sue jamin,tak rugi,kualiti komik yang bagis kertas dan lukisan yang cantik,harga pun hanya rm13 sahaja.

Korang nak beli,boleh ke SINI
Selain membeli dan beroleh manfaat dari komik ini,secara tak langsung juga hasil jualan anda di gunakan oleh kumpulan Projek Iqra untuk membiayai anak yatim,bertambahhhhhhh untungnya anda.

Boleh juga berkunjung ke FB ABU NUWAS 


bisik-bisik:
Tak sabar tunggu keluaran ke 2....

1 comment: