16 January 2015

Korang rajin buat minuman Detox tak? ala minuman yang boleh buang toksin dalam badan tu,selalu Cik Sue suka juga buat minuman detox yang  INI. Kenapa perlu detox? Ye la kita kan makan macam-macam tiap hari,dalam makanan tu kan macam2 bahan toksin ada,so ini salah satu cara la kita kuarkan balik bahan-bahan merbahaya tu.

Cik Sue kalau time rajin memang la buat sendiri macam-macam detok tapi kalau tak malas urmmm kelaut,tapu sekarang sejak-sejak try rejuvy ni selain mudah ,sedap plak rasanya dan jimat masa.


amik sebelum tido,pagi bangun wahhhh lawas ko hahhaha
Cik Sue amalkan rejuvy ni memang lancar la sistem perkumuhan,selepas 1 kotak ni terasa kempis sikit perut,sebab rejuvy ni memang 'kawan baik' perut dan usus,kira macam dia buat overhoul la heheheh....

Bahan dalam rejuvy ni semuanya semulajadi antaranya:
-Ekstrak biji anggur-antioksida
-Prebiotik-kekalkan keseimbangan usus dan fungsi pencernaan
-Garcinia Cambogia-berfungsi mengenyangkan perut
-L-Cartine-menukarkan lemak dan karbo kepada tenaga.

dan ada lagi bahan-bahan semulajadi lain.



Produk Rejuvy ni kan memang sesuai sangat tuk korang2 yang mengalami masalah:
-keletihan
-mudah hilang fokus
-perut buncit
-masalah angin
-sembelit
-alergik
-keinginan makan yang tinggi

Haaaa memang banyak khasiat ni,rasa nya pun sedapppp,bila di bancuh warna hijau tapi rasa ada macam oren sikit macam air jambu batu pun ada,serius sedapppp....

Nak cuba? klik FB ni dan pm dia untuk harga dan pembelian ye atau pun korang call je Shahrun di 0197360788 tanya je nak tanya apa kat dia ye

bisik-bisik:
Haaaa cepat2 sapa nak kurus dan dok berdiet tu,memang sesuai sangattt...heheheh



Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates