05 February 2015

Bila kami berkumpul,plannya makan tahun dah hahahha,akhirnya jadi juga walau taks emua yang ada.Ishhh baru nak update ke heheh tak pe lah buat kenangan hari tua.Cerita 24 Januari lepas,buat potluck kat umah Founder KBBA,Cik Sue ,Yanty,Qaseh and Uzu datang awal lagi kami tumpang dapur dan memasak kat umah Abg Ben.

abaikan saiz yang makin sihat itu,nanti ai diet eaaa hahahhaa
Setiap sorang buat hidangan masing-masing,Cik Sue ajarkan qaseh buat spageti carbonara simple,bukan la pandai sangat ,ajar apa yang cik sue reti je la.

tu diaaa bakal pengantin

mak cik ni pun serius wooo memasak,macam masuk masterchef lak hahahah

budak kecik ni plak tak sudah2 potong buah hahahha...

seronok masak sama2 macam kenduri lak

budak makan banyak ni,dok masak sempat lagi dia curi2 makan hahahha
Walaupun tak semua yang hadir tapi masih meriah dengan macam -macam makanannya,hancus diet hahhaha...sesekali berkumpul memang seronok ,berborak,bertukar2 cerita,kena plak abg ben pasang movie dengan lighting rumah yang macam nak suruh tido kat situ kan.hehehhe...


Zahra yang di gomol oleh acik2 cun yang datang hahahha

qhaliff la yang paling seronok,ramai org melayan dia

kak laila mee udang pun ada,tq kak lauk yang mavelessss,
kari kambing ngan ikan patin,sedap woooo


ni kek dari pojie

ni popia dari yaya natsumi

murtabak megi daru fatin bella

mini pizza dari cik sue

potato salad dari yanty


spageti carbonara dari qaseh

salad buah dari uzu
Ada lagi makanan lain tak sempat nak snap sebab Cik Sue dah bersila sedap menghadap pinggan nasi hahahhaa...Kak Laila pulak bawakan Kambing Masak Kari dengan Gulai Tempoyak Ikan Patin,memang bertambah-tambah la Cik Sue,memang tak mau bangun dah di buatnya.


Ruby bawakan baked potato,sedih tak sempat rasa,huuhuu,Kak Sal datang dengan Nasi Tomatonya perghhhh membuyat perut masing2...Cikali pulak sampai dengan Aiskrimnya fuhhhhh nak meletop perut hahhahaa.



Terima kasih la tuan rumah pinjamkan dapur,seronok makan-makan macam ni.meriah,insya allah lain kali buat lagi ye.bbq maybe heheh...

bisik-bisik:
Bukan mudah mencari kawan yang benar-benar serasi boleh terima baik dan buruk,walau ada selisih paham dan berbeza pendapat masih boleh menerima,yang penting lapangkan dada.

4 singgah dan taip sket..

Bestkan n seronokkkkk tp ksue de hal lak huhukkk

Xsaba nk bbq lak!!!!!!

REPLY

wah dpt jmp zahra dgn Qhaliff. . best best hehee

REPLY

adeh...
muratabak megi dan spagheti tu bikin air liur mengalir nie..

REPLY

Banyaknya makanan, sedap-sedap tu;)

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates