06 March 2015

Pagi hari hujan turun agak lebat menambah kesejukan,sebelum ke kantor,sempat duduk menunggu hujan reda sebentar ,memandangkan payung di dalam kereta dan keretanya di tengah hujan.

Dok termenung sendirian mengenang nasib diri,tiba-tiba ada sesuatu bergerak di tepi skirt Cik Sue,dalam hati nak menjerit dah tapi ada brader hensem plak kat situ.Sekali tengok kat kaki.........haaaaa......si kecil ni rupanya,comellll lama tak nampak dia..dah besar pun...

ooooo kacau orang ye

buat muka tak bersalah plak
Si comel ni ada tuan,kalau tak de tuan nak je masuk beg bagi si yanty,minah tu mesti melompat punya hehehhe,tapi apa nak buat ,kang kena parang ngan tuan dia.Tuan dia rumah bawah ni je.

siap naik atas meja pastu nak lompat atas orang lak,sekeh kang.

haaaa buat apa tu,pagi2 dah main kotor

ehhh ehhhhhh buat muka lak....

Mungkin rasa segar la tu lepas hujan,dok lompat kiri kanan,tarik-tarik rumput.Eeeee geramnya.

bisik-bisik: suka kucing tapi tak leh main sgt alergik ngan bulu kucing huuhuuu

3 singgah dan taip sket..

Olooooooo...............saja buat orang tersenyum dan sedih kan

REPLY

Uncle takot kucing!

Haatchoommm!

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates