21 April 2015

Dah lama tak datang sini? datang mana Cik Sue oiii? ala Lava Grill Seri Kembangan.
Tempat yang banyak menyimpan kenangan Cik Sue.di sini kenal kawan-kawan,di sini berbuka puasa ,berhari raya.Malam Jumaat lepas tersebut ngan Mr D,so balik keje dia bawa datang sini.Yang pasti kalau datang sini memang menternak lemak la,sib baik boleh tahan-tahan lagi huwaaaaa,Mamu Razman kejam tau ,haa owner dia pun blogger gak tapi tak aktif sangat la.





Lamb Grill-ni Cik Sue makan malam tu,sumpah sedap,garing je,berebut ngan MR D

Walaupun lepas gst portion still sama

Kedai ni walau pun lepas gst still sama portionnya dan harga tak naik pun,malah kualiti makanan makin sedap.Alamak tengok gambar ni terliur plak huwaaaaaaaa.....tolongla mek sue tak muat baju kangggggg....

6 singgah dan taip sket..

Koyak baju kam bhahaha

REPLY

Pagi2 tengok dalam keadaan perut lapar fuhhh rasa nak ke sana sekarang. Hihi. Should try nih ;)

REPLY

nampak mcm sedap je..tapi kalau Kak Ma lamb tu kena tukar dgn ayam lor..;)

REPLY

balas dendam nampakkkkkk .... ternak lemak tak ingat kat kiter punnnnnnn :D

REPLY

teringinn..belanja jom..hehe

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates