Mengulit Kenangan dengan burger

4:13 AM Sue Izza 6 Comments

Dah lama tak datang sini? datang mana Cik Sue oiii? ala Lava Grill Seri Kembangan.
Tempat yang banyak menyimpan kenangan Cik Sue.di sini kenal kawan-kawan,di sini berbuka puasa ,berhari raya.Malam Jumaat lepas tersebut ngan Mr D,so balik keje dia bawa datang sini.Yang pasti kalau datang sini memang menternak lemak la,sib baik boleh tahan-tahan lagi huwaaaaa,Mamu Razman kejam tau ,haa owner dia pun blogger gak tapi tak aktif sangat la.





Lamb Grill-ni Cik Sue makan malam tu,sumpah sedap,garing je,berebut ngan MR D

Walaupun lepas gst portion still sama

Kedai ni walau pun lepas gst still sama portionnya dan harga tak naik pun,malah kualiti makanan makin sedap.Alamak tengok gambar ni terliur plak huwaaaaaaaa.....tolongla mek sue tak muat baju kangggggg....

6 comments:

  1. Pagi2 tengok dalam keadaan perut lapar fuhhh rasa nak ke sana sekarang. Hihi. Should try nih ;)

    ReplyDelete
  2. nampak mcm sedap je..tapi kalau Kak Ma lamb tu kena tukar dgn ayam lor..;)

    ReplyDelete
  3. balas dendam nampakkkkkk .... ternak lemak tak ingat kat kiter punnnnnnn :D

    ReplyDelete