16 June 2015


Alhamdulillah majlis di kedua-dua belah pihak berjalan lancar dan selesai dengan baik,walau penat sedikit.Dan tak kurang himpunan hadiah perkahwinan dari rakan-rakan,saudara-mara,bos dan adik beradik.Tq so much korang,sangat hargai sebab kebanyakannya bagi keperluan untuk masuk rumah baru.Antaranya barang-barang elektrik,kain,cadar,set blanket,hiasan rumah dan pinggan mangkuk semestinya.

Tapiiiiiiii kami dapat satu hadiah yang unik hhahaha..dalam dok bukak hadiah tu perasan jugak tak de dapat seterika,so masa kenduri umah Mr D teruja bila buka pembalut nampak kotak seterika yang berat 2kg,dalam hati mesti jenama yang elok ni.
haaaaaa panasonic lagi

Tapiiiii bila buka nak tengok kat dalam,tu diaaaaaaa......kena prank oiiii....

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


hambikkkkk ko hahahhahaha

3 biji mangga yang beratnya lebih 2 kilo,tu dia...puas belek cari kad memang tak de kad atau nama,alih-alih Mr D dapat call dari Bapa Saudara dia di Bahau yang kami panggil Paman Solehin.Jawab call je terus gelak besar,hahahhaa....

Simboliknya Mangga ni,masa muda atau putik masih masam-masam,bila dah masak ranum manis dan segar rasanya itulah di umpamakan perkahwinan dan rumahtangga.

Terima kasih Paman,sangat bermakna. :)

bisik-bisik:
Tapi mangganya masih keras lagi jadi peramkan dulu,nanti baru makan hehehehe...


23 singgah dan taip sket..

ahahahhaa.. mangga pon sedap kak sue..nyummss..dah laa kotak sterika tu pon ada 3, dalam pulak ada 3 bijik mangga..kekekeke..

REPLY

wah..sangat bagus..harum manis pon mahal tau..3kg rm100

REPLY

saspen ida kak sue. ida dah pk ape bendaaa laa orang nak kenekan kak sue ni. heheheh rupanya mangga .. sedapp. nak ciked~ hihihi

REPLY

wahhh..bijak Paman tu..

REPLY

hahaha..klaka la dapat bapak sedare macam ni. tapi maksud mendalam tu :)

REPLY

Huhu.. sedappp tuuuuu...

REPLY

hahaha macam tu pun boleh yek. Eh berbaloi gak ni masuk perut ... hehe

REPLY

idea!!! sepupu kawen raya nii kite kasi musang king, kihkihkih........

REPLY

Hihihihi.. sedap tu! Nasib baik bukak awal.. klu tidak...... 😜

REPLY

memang sgt bermakna n sombolik sis... like :)

REPLY

Laaaa....boleh eh macam tu...gelak besar akak..

REPLY

hahah satu yang unik! Tapi okaylah dapat memperlam, janji sedap.. kenyang pun kenyang, sihat apatah lagi.. eh eh hehehe

REPLY

hahaha.. nasib baik ada simboliknya.. kalau saja nak prank tu, xtahu la nak kata apa...

REPLY

Heheh... mmg rare hadiah nya..

REPLY

bagusnya..asam garam kehidupan ^_^*.
Selamat Pengantin Baru..

REPLY

Dapnya!!! Tahniah sue n edy!!

REPLY

nasib buka haiah cepat. kalo tak abes busuk
tapi suka simbolik hadiah ni
masam manis perkahwinan :)

REPLY

Terbaik!!!!
Aida x expect hadiah gini :-)

REPLY

ahahahahaha...memang unik! best tu makan..hehehe..

REPLY

Saya belom ada jodoh jadi belom nak kawin, tapi hadiah semacam ini unik pun ^_^

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates