Hadiah perkahwinan yang unik

11:35 AM Sue Izza 23 Comments


Alhamdulillah majlis di kedua-dua belah pihak berjalan lancar dan selesai dengan baik,walau penat sedikit.Dan tak kurang himpunan hadiah perkahwinan dari rakan-rakan,saudara-mara,bos dan adik beradik.Tq so much korang,sangat hargai sebab kebanyakannya bagi keperluan untuk masuk rumah baru.Antaranya barang-barang elektrik,kain,cadar,set blanket,hiasan rumah dan pinggan mangkuk semestinya.

Tapiiiiiiii kami dapat satu hadiah yang unik hhahaha..dalam dok bukak hadiah tu perasan jugak tak de dapat seterika,so masa kenduri umah Mr D teruja bila buka pembalut nampak kotak seterika yang berat 2kg,dalam hati mesti jenama yang elok ni.
haaaaaa panasonic lagi

Tapiiiii bila buka nak tengok kat dalam,tu diaaaaaaa......kena prank oiiii....

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


hambikkkkk ko hahahhahaha

3 biji mangga yang beratnya lebih 2 kilo,tu dia...puas belek cari kad memang tak de kad atau nama,alih-alih Mr D dapat call dari Bapa Saudara dia di Bahau yang kami panggil Paman Solehin.Jawab call je terus gelak besar,hahahhaa....

Simboliknya Mangga ni,masa muda atau putik masih masam-masam,bila dah masak ranum manis dan segar rasanya itulah di umpamakan perkahwinan dan rumahtangga.

Terima kasih Paman,sangat bermakna. :)

bisik-bisik:
Tapi mangganya masih keras lagi jadi peramkan dulu,nanti baru makan hehehehe...


23 comments:

  1. ahahahhaa.. mangga pon sedap kak sue..nyummss..dah laa kotak sterika tu pon ada 3, dalam pulak ada 3 bijik mangga..kekekeke..

    ReplyDelete
  2. wah..sangat bagus..harum manis pon mahal tau..3kg rm100

    ReplyDelete
  3. saspen ida kak sue. ida dah pk ape bendaaa laa orang nak kenekan kak sue ni. heheheh rupanya mangga .. sedapp. nak ciked~ hihihi

    ReplyDelete
  4. hahaha..klaka la dapat bapak sedare macam ni. tapi maksud mendalam tu :)

    ReplyDelete
  5. hahaha macam tu pun boleh yek. Eh berbaloi gak ni masuk perut ... hehe

    ReplyDelete
  6. idea!!! sepupu kawen raya nii kite kasi musang king, kihkihkih........

    ReplyDelete
  7. Hihihihi.. sedap tu! Nasib baik bukak awal.. klu tidak...... 😜

    ReplyDelete
  8. memang sgt bermakna n sombolik sis... like :)

    ReplyDelete
  9. Laaaa....boleh eh macam tu...gelak besar akak..

    ReplyDelete
  10. hahah satu yang unik! Tapi okaylah dapat memperlam, janji sedap.. kenyang pun kenyang, sihat apatah lagi.. eh eh hehehe

    ReplyDelete
  11. hahaha.. nasib baik ada simboliknya.. kalau saja nak prank tu, xtahu la nak kata apa...

    ReplyDelete
  12. Heheh... mmg rare hadiah nya..

    ReplyDelete
  13. bagusnya..asam garam kehidupan ^_^*.
    Selamat Pengantin Baru..

    ReplyDelete
  14. nasib buka haiah cepat. kalo tak abes busuk
    tapi suka simbolik hadiah ni
    masam manis perkahwinan :)

    ReplyDelete
  15. Terbaik!!!!
    Aida x expect hadiah gini :-)

    ReplyDelete
  16. ahahahahaha...memang unik! best tu makan..hehehe..

    ReplyDelete
  17. Saya belom ada jodoh jadi belom nak kawin, tapi hadiah semacam ini unik pun ^_^

    ReplyDelete