Susu Moeder : Tak hamil pun boleh minum

2:46 PM Sue Izza 8 Comments

Hai semua,hai juga  untuk ibu-ibu yang mendapat cahayamata,bakal-bakal ibu dan yang berusaha tuk menjadi ibu tu ye.Yang dah dapat tu tahniahhh,jom Cik Sue kenalkan dengan susu yang mempunyai pelbagai khasiat yang sesuai untuk golongan kita ni ye hehehe.

Moeder Milk atau susu Moeder memang menounyai pelbagai khasiat yang tak di sangkal lagi,untuk ibu,bayi dan bakal-bakal ibu.Campuran bahan-bahan semulajadi dan makanan sunnah pastinya memberi kebaikan kepada semua.

datang dalam balang macam ni siap dengan sudu sekali.

Jom kita tengok apa khasiat susu ni :

Khasiat buat Ibu hamil :

Mencerahkan Kulit.
Mengatasi masalah rabun malam
Meningkatkan daya tubuh dan stamina serta tenaga semasa hamil
Mengurangkan Risiko tekanan darah tinggi dan rendah ketika Hamil.
Mengatasi masalah depresi (Stress)
Menguatkan sistem penghadaman dan daya tahan terhadap keracunan makanan.
Mengelakkan Sembelit bagi ibu Hamil
Menguatkan Pernafasan (mengurangkan asma dan lelah bg ibu hamil)
Membanyakkan darah (pengganti kerang seperti tradisional)
Meningkatkan produksi susu ibu (Banyakkan susu ibu)
Melembabkan kulit
Mengurangkan kesan selulit pada perut
Mencegah osteoporosis
Mencegah sakit pinggang dan tulang belakang ketika hamil kerana membawa kandungan
Menguatkan kandungan bagi ibu baru hamil
Memberi lebih tenaga ketika proses bersalin
Mengatasi masalah mual.
Menormalkan metabolisme
Mencegah kegemukan selepas bersalin
Rasa Vanila berlemak tanpa menyebabkan rasa loya.


Ha,jangan tak tau bayi pun mendapat kebaikan bila ibu-ibu amalkan susu ni tau,Bukan bayi yang minum tau ,ibunya yang kena minum hehehee :

Khasiat buat Kandungan atau bayi :

Mengurangkan Risiko demam kuning
Meningkatkan daya tahan tubuh bayi (selsema demam)
Melebatkan rambut
Menghitamkan rambut dan bersinar terhadap bayi
Memutih dan melicinkan kulit bayi
Membantu menguatkan sistem paru-paru bayi.
Mencegah asma dan lelah
Mencegah Rabun ketika besar
Membantu pembentukan otak, saraf, plasma darah, dan organ pembiakan.
Membantu kecergasan otak bayi (Anak Pintar)
Membantu sistem pencernaan bayi yg menyusu badan ibu yang mengamalkan Moeder


Sebagai ibu yang menyusukan sendiri bayi,korang mesti cari susu atau makanan tambahan yang boleh memperbanyakkan susu badan kan,ye la nanti tak cukup susu lapar pulak bayi korangkan,jadi susu ini memang berfungsi juga untuk memperbanyakkan kandungan susu,Rasa susu yang tak hamis serta ada bau vanilla sikit memang sedap,Cik Sue kekadang nak je bancuh 2 cawan tapi takut cepat habis pulak heheheh.

Khasiat buat Ibu selepas hamil atau menyusu bayi atau bayi menyusu :

Membanyak dan memekatkan produksi susu
Mencegah kegemukan
Mencerahkan & Melembab kulit
Membantu hilangkan selulit ketika hamil
Membantu merawat luka dalaman semasa deliver (bersalin) dengan cepat.
Mengurangkan stress
Mengatasi atau mencegah rabun.
Mengenyangkan bayi dan atasi masalah sedu
Menguatkan sistem pernafasan bayi.
Membantu daya ingatan bayi


SUSU MOEDER KHAS UNTUK IBU MENGANDUNG, MENYUSUKAN ANAK DAN SELEPAS MELAHIRKAN ANAK
antara ramuan yang terdapat dalam Susu Moeder

Jangan tak tahu ye,susu ni pun elok untuk para wanita yang sedang berusaha untuk dapatkan zuriat,haaa sebab tu la Cik Sue pun amalkan.Cara makannya senang je,biasa Cik Sue amik 1 skop pagi sebelum pergi kerja ,buat suam-suam minum pun rasa segar je,Pastu malam sebelum tidur amik 1 skop lagi,Cik Sue buat dalam mug je,1 skop untuk 1 mug rasa ngam-ngam je ngan tekak Cik Sue ni.Susu Moeder ni jugak kalau amalkan dari awal kehamilan boleh mengurangkan risiko bayi yang lahir nanti kena kuning tau.

SUSU MOEDER KHAS UNTUK IBU MENGANDUNG, MENYUSUKAN ANAK DAN SELEPAS MELAHIRKAN ANAK
cara minum

1 mug pagi,1 mug petang

jom amalkan.
Testimoni Cik Sue selepas seminggu :
-Badan lebih bertenaga rasa lebih segar bangun pagi.
-Sakit pinggang terasa lega dan kurang kekerapan sakit.
-Sistem pencernaan memang melawas sebaiknyaaaa sangat heheheh.

Korang nak cuba tak, jom dapatkan Susu Moeder seperti detail kat bawah ni ye:

Harga susu MOEDER :

RM159 (Semenanjung Malaysia)
RM169 (Sabah/ Sarawak)

Info lanjut boleh layari :

Web : www.moederhq.com
facebook page : Kelab Ibu Penyayang MOEDER
Instagram : Moeder_MilkBooster


Tel : +6010-4042769

8 comments:

  1. ok...nak rekemen kat adik awi la beli susu ni..

    ReplyDelete
  2. err Lisa tak kahwin lagi boleh kee

    ReplyDelete
  3. Kak Nina pun minum susu Moeder ni. Sedap!

    ReplyDelete
  4. Fuh.., Satu lagi rpoduk susu pilihan utk anak-anak

    ReplyDelete
  5. pengganti teh tarik..since ngandung tak boleh minum teh sebab kaffein..moeder ni pulak ada rasa ala ala teh tarik..haha..jadi laaaa..

    ReplyDelete
  6. oo yang x kahwin boleh minum eh...hehehe...banyak khasiat tu ha

    ReplyDelete
  7. ok dh boleh beli siap2 utk mnum tahun depan haha

    ReplyDelete
  8. Penah rasa..memang sedap..wah packaging baru

    ReplyDelete