15 April 2016

Dok buat ketul ais kat rumah,bukan tuk minum pun,cer korang teka nak buat apa,ha dalam freezer tu belah atas memang Cik Sue penuhkan ngan ketul ais dalam plastik je.

Memandangkan musim panas mandi kul 10 malam pun air tangki masih suam,so ketul ais ni la buh dalam baldi dan cairkan.Konon-konon dapat la sejuk sikit air tu.Gigihkan? huhuuu malam-malam pun bahangnya,kipas memang tak rasa apa la.Ni pun Mr D ada ura-ura nak pasang aircond tapiiiii survey saja dah berzaman hahhahah....sabo je la.

bisik-bisik: cuaca dan suhu membahang sekarang sila lah minum air banyak2 ye...

7 singgah dan taip sket..

Kira mandi ais lah nie..ehehe,memang panas sekarang nie kan..jaga diri Sue..

REPLY

tgh bepluh2 masa bc ni. heheh

REPLY

Cuaca panas mcm ni perlukan kesabaran yg tinggi...tapi alhamdulillah lately dah ada bbrapa tempat yg hujan..:)

REPLY

wah.. bijak idea kak su.. nak buat jugak la

REPLY

gigihnya siap sejukkan air mandi!! haha cayalah kaksu!

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates