Bukan untuk di minum.....

12:37 AM Sue Izza 7 Comments

Dok buat ketul ais kat rumah,bukan tuk minum pun,cer korang teka nak buat apa,ha dalam freezer tu belah atas memang Cik Sue penuhkan ngan ketul ais dalam plastik je.

Memandangkan musim panas mandi kul 10 malam pun air tangki masih suam,so ketul ais ni la buh dalam baldi dan cairkan.Konon-konon dapat la sejuk sikit air tu.Gigihkan? huhuuu malam-malam pun bahangnya,kipas memang tak rasa apa la.Ni pun Mr D ada ura-ura nak pasang aircond tapiiiii survey saja dah berzaman hahhahah....sabo je la.

bisik-bisik: cuaca dan suhu membahang sekarang sila lah minum air banyak2 ye...

7 comments:

  1. Kira mandi ais lah nie..ehehe,memang panas sekarang nie kan..jaga diri Sue..

    ReplyDelete
  2. Cuaca panas mcm ni perlukan kesabaran yg tinggi...tapi alhamdulillah lately dah ada bbrapa tempat yg hujan..:)

    ReplyDelete
  3. wah.. bijak idea kak su.. nak buat jugak la

    ReplyDelete
  4. gigihnya siap sejukkan air mandi!! haha cayalah kaksu!

    ReplyDelete