Simpan dan Menang dengan SSPN-i Plus

11:37 PM Sue Izza 2 Comments





Dunia pendidikan hari ni memang memerlukan banyak modal dan sumber kewangan,ini hakikatkan? Itu cabaran yang perlu di hadapi untuk anak-anak bijak teruskan pendidikan mereka.Jadi cara yang ada ,ibubapa kenalah menyimpan dan menabung dari awal untuk pendidikan anak-anak.Tapi jangan risau ye,sekarang banyak skim-skim tabungan dan simpanan dengan pelbagai kelebihan untuk di miliki dan modal bulanan pun tak banyak.Nak tahu salah satunya? Jom Cik Sue cerita.

Baru-baru ni Cik Sue sempat hadir majlis perlancaran Pakej Baru SSPN-i Plus ,Ejen Online PTPTN dan Penyampaian Hadiah Cabutan untuk ejen mereka.Majlis ini di rasmikan oleh YB Datuk Mary Yap Kain Ching,Timbalan Menteri Pendidikan Tinggi yang diadakan di Menara PTPTN,Kuala Lumpur.Korang nak tau apa hadiah menarik cabutan bertuah diorang ni? kereta tau,keretaaaaa BMW tau,ada Honda juga fuhhhh...sapa nak bagi free oii,jeles nengoknya,ada motor,ada laptop huishhhh lumayan betul.Ini semua sebab mereka jadi agen SSPN ni ,nanti Cik Se terangkan ye.

image
ucapan dari Tetamu VVIP

image




image


SSPN-i Plus 

Skim Simpanan Pendidikan Nasional ni di perkenalkan pada 8 Jun 2015 lagi,ia adalah salah satu produk bawah PTPTN.SSPN-i Plus ini adalah penambahbaikan dari SSPN-i sebelum ini dengan penambahan sumbangan takaful yang murah dan perlindungan yang komprehensif.Konsep skim dan tabungan ini lebih kepada komitmen bulanan bergantung kepada pakej yang kita pilih.Sambil menyimpan kita akan menikmati dividen ,perlindungan takaful dan kelebihan lain yang menarik.



Nak tahu pakej yang ada ? Jom tengok sini,memang mampu milik.Insya Allah.


Korang boleh pilih pakej mana yang sesuai dengan korang dan skim ini menawarkan pelepasan cukai taksiran sehingga RM12,000 setahun malah patuh syariah lagi.Menarikkan?

Selain itu banyak lagi keistimewaan skim ini ,jom tengok :

image

Ha,menarik sangatkan,banyak sangat tu keistimewaannya,kalau korang nak tahu lebih lanjut boleh download maklumat di SINI ye

Eh tapi siapa yang boleh memohon skim ni ? 



Tetiba Cik Sue pun rasa nak buka akaun walau belum ada anak,apa salahnya buat je awal-awal kan.
Manfaat skim ni memang menarik dan komitmen bulanan pun tak tinggi.

Oh ya,selain menyimpan dalam skim ini,korang juga boleh menambah pendapatan dengan menjadi Agen Online PTPTN ye,sebagai pendapatan sampingan pun boleh,nanti boleh la dapat hadiah cabutan bertuah kereta dan lain-lain tu,bestkan?

Korang boleh mendaftar kat SINI ye, Jom ramai-ramai jadi agen,mana tahu tuah badan dapat BMW heheehe.

Untuk maklumat lebih jelas korang boleh terjah laman web ptptn seperti kat bawah ye :

http://www.ptptn.gov.my/

Bisik-bisik:
Jom menyimpan untuk masa depan yang sangat mencabar.

2 comments:

  1. mula nak buka untuk fariza lepas tau banyak kelebihannya

    ReplyDelete
  2. SILA KE LINK INI UNTUK MENDAFTAR <a href="https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000003127" target="_blan

    ReplyDelete