Buffet Ramadhan Hotel Bangi-Putrajaya : Puas hati makan.

8:30 AM Sue Izza 3 Comments

5 Ramadhan lepas bersamaan Jumaat 10 Jun 2016,Cik Sue sempat bawa Mr D berbuka puasa kat Hotel Bangi-Putrajaya,dalam 15 minit je dari rumah.Reward atau hadiah Mr D penat sikit kerja banyak kat pejabat dan Cik Sue pun malas masak,jom la kita lepak Iftar kat luar je.





Kami sampai dah hampir 6.30 petang,agak teruja tengok barisan kiosk makanan dan menu yang di hidangkan.Alhamdulillah tempat makan yang sangat selesa dan tenang.Macam-macam yang ada,dari lauk-pauk,kuih-muih.pencuci mulut,makanan barat semua nampak menyelerakan Cik Sue.Bila dah macam-macam ni rambang mata gak la Cik Sue,nasib baik Mr D tegur jangan ambil nasi dulu.nanti kenyang nak rasa yang lain-lain pulak,haaa berkesan juga tips tu hehehhe.

berbagai kerabu
lauk pauk yang Cik Sue cuba,udang tu sedapnya Ya Alllahhh,sampai hari ni terasa heheh.
Tapi yang best dari sebelum puasa lagi Cik Sue dok teringin nak makan dimsum,akhirnya jumpa kat sini.Alhamdulillah,sedap sangat dengan sosnya pun sedap,dua tiga kali jugak la Cik Sue ulang makan.


Memang selesa betul berbuka sini,agak privacy dan layanan baik dari staf hotel ni,surau yang di sediakan pun sangat selesa.Pilihan kuih-muih memang memikat hati Cik Sue,yang best ada pulak kuih kegemaran "butir nangka".Kelakarnya Mr D ingat betul-betul biji nangka yaang di sira,beria dia tak bagi Cik Sue makan takut angin heheheh,padahal nama je kuih tu "butir nangka" hahahhaa.

butir nangka
Memang puas hati makan dan berbuka kat sini,bagi tekak Cik Sue la,menunnya semua sedap,orang kata memang kena dengan tekak,tak de la terlebih masin ke ,ceroi ke,memang ngam je.Memandangkan Cik Sue tak ambil nasi dapat la rasa banyak sikit lauk-pauk dan menu-menu lain.Menu satu ni Cik Sue perasan dekat nak balik dah,nasib baik Mr D tolong ambilkan.Apa tu? ha kari kepala ikan buat cicah dengan roti canai yang ranggup dan sedap amatttt.Kari kepala ikan tu perghhhh memang rasa nak nyonyot je,tapi segan pulak orang pandang hahahhahaa.

maveles punya kari kepala ikan dengan roti canai ranggup
Jom kita tengok apa lagi menu dan hidangan yang ada jom...













Buffet ramadhan kat sini memang sesuai sangat kalau korang nak bawa klien atau pelanggan ke ,tuk majlis berbuka syarikat ke,bawa kawan-kawan dan keluarga pun sesuai.Tempat makan sangat selesa,kemudahan pun memuaskan.Kalau nak datang dan buat tempahan butiran ada kat bawah ye,memang berbaloi,puas hati makan.


Buffet Ramadhan di Hotel Bangi - Putrajaya boleh dinikmati dengan harga RM90 nett (dewasa) dan RM45 nett (kanak-kanak) dari 6-9 Jun 2016 dan 3-5 Julai 2016.

Manakala RM100 nett (dewasa) dan RM50 nett (kanak-kanak) dari 10 Jun - 2 Julai 2016.

Untuk tempahan, sila hubungi :

Telefon : 03-8210 2222
Emel : fb_reservations@hotelbangi-putrajaya.com


bisik-bisik: 2 3 buffet ramadhan bawa Mr D dia paling puas hati makan kat sini,katanya selesa makanan sedap.

3 comments:

  1. sedappnyeeee lahai! tahun ni tak sompek nak datang sana makan hukhuk

    ReplyDelete
  2. Teringin roti canai cicah gulai ikan ... ya ampun khaw khaw kawwwwwwwwww

    ReplyDelete
  3. Cube di Concorde Inn KLIA, pasti anda puas hati juga.

    ReplyDelete