Jatuh hati dengan Velvet Radiance Serum

11:56 PM Sue Izza 6 Comments

Hai semuaaaaa....masih mood raya lagi ke? harus la kan,raya sebulan kan? ha pergi beraya tu terutama cik kak-cik kak,cik adik manis mesti berhias ,bersolek cantik kan.Dan seharusnya la menjaga kulit wajah untuk nampak berseri di Hari Raya kan? Meh Cik Sue nak kongsi serum terbaru yang Cik Sue pakai sekarang,puas hati sangat! 


Haaaa ni la dia Velvet Radiance Serum yang Cik Sue pakai sekarang,suka sangat.Kulit muka Cik Sue yang mudah sangat tumbuh jerawat-jerawat halus ni memang sensitif sikit tuk pakai sembarangan produk,tapi dengan serum ni memang selesa dan bestlah.Cik Sue ni bukan la rajin sangat bersolek bagai kalau bukan majlis-majlis tertentu atau di perlukan,kekadang keluar hanya pakai bedak kompek dengan pelembap bibir je.Tapiiii penjagaan kulit wajah tu kena la titik beratkan juga kan,jenuh oiii kalau jerawat naik,dah la tangan tak reti dok diam,jenuh berparut hitam sana-sini.

Alhamdulillah sejak cuba serum ni dalam 2 minggu lebih dah parut jerawat yang tangan gatal Cik Sue dok picit-picit ,dok tekan-tekan tu dah pudar,sukanyaaaaa.Serum ni kan dah la wangi,tak melekit kat kulit muka pun.Apa sebenarnya fungsi serum ni? antaranya ialah :

1. Toner (Penyegar)-pakai lepas cuci muka masa nak tidur fuhhhh sedappp je kat kulit muka.
2. Serum kulit
3. Moisturuser (Pelembap) -pelembapkan kulit tapi tidak berminyak.
4. Sunblock- sebagai pelindung kulit dari matahari juga,mudahkan tak yah sapun sunblock lain dah.

Amacam,mudahkan 4 dalam 1,beli 1 botol dah ada 4 fungsi yang memang menjaga dan merawat kulit wajah kita,Serum ni memulihkan memperbaharui dan mengembalikan kesihatan kulit wajah.

Cara penggunaan:



Selepas cuci muka,picitkan setitik dua serum ke tapak tangan dan gosok dengan lembut ke seluruh wajah serta leher,mudah je.Boleh di amalkan pagi atau malam,atau pun bila-bila masa yang di rasakan perlu.Serum ni waterbased tau,jadi memang terus meresap,tak perlu pakai banyak pun,dah la senang nak bawa ke mana saja,masuk je dalam beg.Oh ya,lelaki pun boleh pakai ok.



Kandungan Dalam Velvet Radiance Serum :

1.Vitamin C
2. Apple stem cell
3. Ekstrak teh hijau
4. Likuoris ( Akar manis )
5. Lemon
6. Kolagen ikan salmon
7. Natrium PCA
8. Panthenol

Urmmmm patutla wangi serum ni ada lemon rupanya,segar je bau dia.Ada kolagen pulak,memang terbaik la untuk kulit kan?.

Keistimewaan Velvet Radiance Serum :

1. Sebagai sunblock 50 SPF
2. Membuat struktur kulit lebih anjal.
3. Melembabkan kulit wajah.
4 Menyamarkan kedutan pada wajah hingga leher.
5. Mencegah penuaan.
6. Menghaluskan serta mencerahkan warna kulit.
7. Memberikan sensasi kulit bersinar yg lebih cerah.
8. Menutrisikan kulit.
9. Mencegah pengaruh buruk polusi udara dan sinar matahari.

Ha,bestkan,suka serum ni dan memang Cik Sue akan guna terus la,lagipun ini produk tempatan dan Halal ye,di perakui.2 minggu lebih pakai memang terasa perbezaan kulit muka,rasa lebih tegang dan parut-parut mula pudar.Warna kulit pun nampak lebih sekata.

nampak tak bawah dagu tu ada parut hitam-hitam nampak lebam kan
ni sebelum pakai serum Velvet ni

terbaru,nampak lebih sekata kulit wajah dan parut pun dah pudar yeayyyyy
ni gambar selepas 2 minggu pakai serum ni.




Korang nak try tak? Sempena raya ni ada harga promosi RM100 je ,kalau harga biasa RM150 tau,ha jimat dah rm50 tu.Jom cepat order.

Velvet Radiance Serum 30ml




Nak order ke,nak tanya apa-apa, korang boleh klik link di bawah ni ye :

Hotline : 019 – 216 6962

Makin rajin dok belek muka sekarang,teruja tengok muka dah bersih hehehehe...

6 comments:

  1. murahhh! dah try jugak ... memang best!

    ReplyDelete
  2. Boleh tahan jugak harganya. Tp berbaloi sebab ada banyam fungsi. Tak payah nak beli banyak2.

    ReplyDelete
  3. mestilaa dalam mood raya lg.hihih.amboiii ciksuee, kemain lawa dgn velvet naa.hihi

    ReplyDelete
  4. Menarik.... leh try nanti
    Thanks Sue for the info

    ReplyDelete
  5. wahhh..koho comey kak sue kito ni....hihih

    ReplyDelete