30 October 2016

Penjagaan rambut bagi wanita bertudung selalunya orang kata lebih cerewetkan? Sebenarnya kalau betul produk dan teknik penjagaan mudah je.Tambahan rambut tu adalah mahkota wanita,mestilah nak di jaga dengan rapi.Takkan la balik rumah lepas seharian bekerja,buka je tudung rambut bau hapak pulak kan? pening en suami nanti.hehehe.

Bagi Cik Sue kekerapan mencuci rambut dengan syampu yang sesuai dan keringkan betul-betul rambut ,itu sudah cukup.jadi memahami keperluan produk yang tepat tuk wanita bertudung SAFI Shayla memperkenalkan rangkaian Pek Fleksi baru yang di perkaya dengan Habbatus Sauda.


Pembungkusan yang memudahkan para wanita membawanya,samada untuk travel atau perjalanan,di letakkan dalam beg untuk ke gym atau selepas bersukan,balik kampung ,ke kursus yang berhari-hari memang sesuai.Fleksibel untuk di bawa dengan penutup yang mudah buka.Variasi warna masih sama dengan pek botol dan pam di kekalkan,cuma Safi Fleksi mudah di bawa dengan saiz 480gram sahaja.



Cik Sue suka sebab ada Habbatus Sauda yang kita tahu bahan semulajadi yang menjaga dan memberi khasiat untuk rambut.Peknya pun senang nak masukkan dalam beg toiletries Cik Sue,boleh bawa je ke mana-mana.Wangi pulak tu baunya,lama juga la tahan bila lepas mandi dan bersyampu dengan Safi Shayla ni.


Harganya hanya RM14.65 sahaja dan korang boleh cari di mana-mana pasaraya dan hypermarket seluruh Malaysia,atau pun korang boleh klik link kat bawah ni tuk maklumat lanjut.

Facebook | www.facebook.com/SAFI.MY
Instagram | www.instagram.com/SAFI@safimalaysia
Youtube | www.youtube.com/safimalaysia

2 singgah dan taip sket..

bagus sebab ada habatussauda

REPLY

Sekarang akak dh suka semua variant safi shayla...best..

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates