29 March 2017

Hai korang,sihat ke? Cik Sue Alhamdulillah segar rasa bangun pagi ni,tak seperti seminggu yang lepas.Rasa lesu ,lemah tak bertenaga,lemau bak biskut kering,En suami nak gi kerja pun tak hantar sampai depan pintu,huuhuuu maafkan saya,lepas subuh je rasa letih mengantuk yang amat.Susukan anak mesti tertidur sekali,memang tak jadi kerja kat rumah jawabnya.Rasa malas tu besar je nak bangun dan setelkan kerja rumah.Malah buat kerja sikit pun dah rasa letih,lenguh-lenguh badan.

Alhamdulillah ,sorang kawan cadangkan Cik Sue cuba satu jus ni,bukan jamu tau,tapi jus atau minuman botani dengan 1001 khasiat dari bahan terbaik.Namanya Jus Tergelly ,hahahha mula-mula baca nama jus lain macam lak rasa hahahha,jangan oiiii anak baru 4 bulan ehhhhh...

ni la Jusnya
Jus ni mengandungi 20 bahan yang memang berkhasiat untuk tubuh badan tak kira lelaki atau wanita,jadi jus ni boleh di minum lelaki dan wanita la ye.Antara bahannya :

20 kandungan dalam 1 jus :
Aqua -Delima
Kurma-Prunes
Madu-Kunyit 
Buah tin-Kacip fatimah
Manjakani-Mangga africa
Serapat-Vitamin C
Asam Gelugor-pegaga
Halba-Habbatus sauda
Collagen-Peuraria Miridica
Vitamin A-Vitamin B5 dan B3
.
Tengok,bahan semua yang tinggi khasiat untuk tubuh bahan,memang jus ni cukup lengkap dan sesuai dengan Cik Sue,tambahan baru lepas bersalin ni sistem badan banyak yang nak kena rawat,segala urat-urat yang putus di kerat pisau czer tu huhuuu,memang perlukan makanan dan minuman berkhasiat.Cik Sue ni nak suruh minum air akar kayu memang agak errrrr tak tertelan la,kalau kapsul tu ok lagi,jadi jus ni memang menepati citarasa tekak ku ini hehhee,sedap rasanya,manis buah,kkdg rasa nak togok je kikiki tapi rugi la ada cara minumnya :

1 sudu sebelum sarapan
1 sudu sebelum makan tengahari
1 sudu sebelum tidur

Tapi korang kena minum dengan sudu plastik tau supaya tak hilang  khasiatnya.



Testimoni Cik Sue selepas seminggu amalkan Jus Tergelly:

-Bangun pagi badan lebih segar dan bertenaga.
-Kurang letih jika terpaksa bangun malam jaga anak.
-Sakit pinggang berkurangan
-Susu badan bertambah
-Pengaliran haid lebih lancar
-kulit muka rasa lebih tegang
-Hilang rasa sakit di bahagian rahim.

Cik Sue dah suka jus ni,dah la sedap,banyak khasiat,mula-mula ingat alaa sama je macam jus-jus lain kat pasaran yang berlambak tu,tapi lain.Manisnya manis buah tak de campuran gula pasir ye,manis semulajadi bahan yang di masukkan.Memang sesuai untuk Cik Sue yang  baru lepas bersalin dan habis pantang ni,maklumlah bila czer ta boleh nak bertungku dan mengurut macam orang bersalin normal,jadi jus ni memang membantu mengecutkan rahim dan membersihkan dalaman.


Oh ya,bukan wanita je dapat khasiat dari jus ni,untuk lelaki pun banyak khasiatnya.Terutamanya sebagai penambah tenaga tambahan untuk yang lesu letih bekerja,juga dapat mengawal berat badan.Kulit pun bertambah cantik,eh lelaki pun kena kulit cantik tau,bukan la cantik macam wanita tapi lebih bersih gitu,hilangkan parut-parut jerawat tu.Baru la nampak muda sentiasa.


Berapa la agaknya harga jus ni ye? mesti ramai kata mahal,tak de la mahal berbanding khasiat dalam sebotol jus ni.Berbaloi dengan harganya RM89.90 (WM), RM98.90(EM) untuk 1 botol 250ml.Sedangkan kita tahu bahan yang di masukkan dalam ni lagi mahal kalau kita beli asing-asing kat luar kan? Ada yang nak dapatkan haaa hubungi nombor telefon di bawah atau dapatkan maklumat kat link tu ye :

Facebook : https://www.facebook.com/tergelly/
Instagram : www.instagram.com/tergelly.official
No Tel : 011-40323558

Jom dapatkan untuk kesihatan bersama,suami-suami nak bagi hadiah kat isteri pun cun ni.

6 singgah dan taip sket..

bagus juga hadiah untuk si isteri...

kebaikan dan manfaat untuk bersama..

REPLY

bagus ada 20 jenis kandungan dalam 1 jus... share la apa perubahan selepas amalkan jus ni mcm menarik

REPLY

Botol dia cun. Huuu.. apa kesan skrg?

REPLY

rasa apa tu kak ? orange eh

REPLY

Harga xde mahal sgt. Just sharing skg sy dah start consume Vivix Shaklee. Memang ringan je badan x sampai seminggu lepas tu :) Kalau nak nanti boleh contact sy

REPLY

wah nampak menarik je jus nie

REPLY

Catatan Sue Izza . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates