Klasiknya suara Zulin Aziz.

3:30 PM Sue Izza 2 Comments


Sejak-sejak dah bertudung ni comel pulak tengok Zulin ni,dah la makin slim hehhhee,Cik Sue suka tengok gaya dia jenis selamba je,petah pulak tu bercakap.Tapi rupanya dia dah jadi penyanyi la pulak,sedap gak suaranya ala-ala klasik,macam orang dulu-dulu pulak dia nyanyi,ok la,lagu pun sedap jugak.Lagu barunya  Terbiar ni Cik Sue baru dengar ,ada sikit-sikit irama lagu "Ku ingin bahagia -Rina Rahman" penyanyi dulu-dulu.Tak de la betul-betul sama,ada la sikit-sikit.

Jom layan lagu dia :


Lirik Lagu Zulin Aziz - Terbiar

Ke Mana kan ku lari
Membawa Diri ini
Biarlah Dirimu
Tak Dapat memilih
Kau Biar ku sendiri

Haruskah Ku begini
Mengharap tanpa pasti
Dipukul ombak
Ku hanyut ketepi
Lemas tiada erti

Kan ku relakan
Jika Takdirnya
Ku Kan lepaskan
Oleh Kerana

Kau Tak terdaya
Melupakannya
Seperti Dia
Yang Terdahulu memilikimu

Pastinya Aku terasa pilu
Memisahkan Mu
Kan Ku relakan
Jika Takdirnya

Ku Kan lepaskan
Oleh Kerana
Kau Tak terdaya
Melupakannya

Seperti Dia
Yang Terdahulu memilikimu
Pastinya Aku terasa pilu
Memisahkan Mu

Ke Mana kan ku lari
Membawa Diri ini
Biarlah Dirimu
Tak dapat memilih

Kau biar ku sendiri
Kau biar ku sendiri
Kau Biar ku sendiri


p/s : lama tak dengar lagu-lagu baru dari artis-artis baru ni,hehhee jarang jugak dengar radio sekarang huhuuu.

2 comments:

  1. ok..serius taktau dia nyanyi lagu ni..hehewww~

    ReplyDelete
  2. laa dia ke nyanyi lagu ni..suara dia klasik la..

    ReplyDelete