Kebaikan Jus Lutox Dnars : Sedap Berkhasiat

6:00 AM Sue Izza 5 Comments

Hai korang,
Ingat tak Cik Sue cite sebelum raya hari tu nak cuba Jus Lutox Dnars? Korang baca kat SINI eh.Sekarang dah lebih kurang 2 minggu la Cik Sue ambil jus ni.Ada la perubahan pada tubuh badan ni,bukan je untuk hilangkan sakit lutut atau sendi tau,banyakkkkk khasiat lain,sebab bahan yang di gunakan pun banyak.Jom baca testimoni Cik Sue gunakan jus ni ye.



Bahan Jus Lutox Dnars

Benda pertama yang Cik Sue peratikan bila nak ambil makanan atau minuman tambahan pembekal tenaga atau jus-jus macam pastilah bahannya lagipun Cik Sue ni susukan baby kena pastikan tak memudaratkan baby la nantikan.Alhamdulillah jus lutox ni sendiri ada bahan-bahan yang boleh membantu penyusuan ibu juga contohnya macam pegaga,halia,madu dan kurma.Pegaga dan halia tu dari dalam pantang lagi memang jadi bahan makanan wajib Cik Sue dah,jadi bila ada bahan tu dalam jus ni memang sangat membantu la.




Cik Sue ambil jus ni 2 sudu pagi dan 2 sudu malam sebelum tidur.Kalau pagi biasanya sebelum sarapan la.Rasa pun sedap manis-manis kurma dan madu tu menyedapkan lagi rasa jus ni.Insya Allah lelaki perempuan boleh je minum,jangan risau tak de pahit-pahit pun.


Testimoni Jus Lutox Dnars

Lebih kurang dua minggu amalkan jus ni,Alhamdulillah ada perubahan pada Cik Sue.Antaranya :

1. Kurangkan kesakitan sendi
Sejak bersalin hari tu,Cik Sue selalu alami masalah bila nak gagahkan diri nak bangun,kekadang bila dukung anak dan bangun memang sakit sangat lutut,bila tanya doktor kemungkinan sebab kecederaan lama dan kurang kalsium lepas bersalin.Alhamdulillah,sekarang dah rasa kurang sakit bila bangun dari duduk dan menampung berat nak bangun bila dukung anak.Dah kurang rasa ngilu pada lutut.

2. Pertambahan susu badan.
Walau tak banyak tapi ada perubahan,Cik Sue rasa mungkin sebab ada bahan macam pegaga,kurma dan halia tu telah merangsang pengeluaran susu badan.

3. Mengurangkan angin dalam badan dan kembung perut.
Ini Cik Sue perasan bila dah tak kerap kena pedih ulu hati dan Humaira pun tak meragam bila menyusu,sebab sebelum ni kekadang ada juga kembung perut sikit-sikit.Selepas amalkan jus ni,dah kurang.Mungkin sebab halia tu la.

4. Sistem perkumuhan lancar.
Segan pula nak cite heeheeee tapi memang betul.Lawas dan lancar je membuang,kecil ke besar ke,tak de la selang hari dah,searang setiap hari.

5. Mudah bangun pagi.
Walaupun sekarang Humaira suka buat overtime malam-malam huhuu ye la kul 2 3 pagi baru tidur,kang di biar ntah ke mana dia selongkar,namun Cik Sue masih bertenaga bangun awal pagi siapkan bekal en suami nak gi kerja.Malah tak de la lesu sangat rasa badan.


 Alhamdulillah jus ni sesuai dengan Cik Sue,nak habiskan dulu sat botol ni kalau bertambah ok,bolehlah teruskan.Dan cadangnya nak bagi ma dan abah cuba juga,mana tau serasi.

Ok kalau korag nak cari maklumat lanjut klik link kat bawah ni ye :

web www.lutox.com.my
fb https://web.facebook.com/juslutoxdnars/
ig www.intagram.com/juslutoxdnars_ 

5 comments:

  1. koho comel la mek sue pah ni..:)

    ReplyDelete
  2. baru tahu ada product bagus macam ni. boleh try utk diri sendiri dulu ni. badan selalu letih ngadap pc jee buat report ..jumpa lagi kak sue

    ReplyDelete
  3. Banyak jugak khasiat produk ni. Berapa harga sebotol?

    ReplyDelete
  4. wahhh ,, lisa pun amalkan yang ini

    ReplyDelete