Lazz Susu Kambing : Khasiat untuk seisi keluarga.

Hai semua? sapa peminat susu kambing? sekarang banyak dah kan ada di pasaan,macam-macam jenama.Cik Sue bukan peminat susu okeh,kambing ke lembu ke unta ke hehhehe susu soya je air minum.Sekali masa mengandungkan Humaira siap kena paksa dengan doktor minum susu huhuuuu demi anak tercinta ibu dia ni tahankan tekak cari susu yang boleh di minum.Akhirnya kawan cadangkan Lazz Susu Kambing,mula-mula beli yang organik tak de perisa,memang Cik Sue tak boleh telan,sebab kosong,sekali cek rupanya ada campuran perisa lain jenama Lazz ni,yeayyyy.


Campuran Lazz Susu Kambing :



Rupanya susu kambing Lazz ni banyak lagi perisa dan campuran lain,jadi mana yang macam Cik Sue tak leh telan susu kosong tu jangan risau ye :

1. Lazz asli - susu kambing kosong.
2. Lazz Kurma - Campuran susu kambing dan kurma,yang ni Cik Sue amalkan dari masa mengandung lagi.
3. Lazz Choco- campuran susu kambing dan coklat,memang sedap bagi penggemar minuman bercoklat.
4. Lazzcafe - perisa baru yang jadi kegemaran Cik Sue campuran kopi lazat,sesuai tuk penggemar kopi.

Campuran susu kambing yang kurang gula dan berkhasiat untuk seisi keluarga.

Susu kambing Lazz ni khasiatnya memang sesuai untuk semua peringkat umur dan golongan,contohnya dari bayi 2 tahun hingga la ke warga tua semua boleh amalkan susu Lazz ni.Malah golongan yang berikhtiar untuk mengandung,ibu mengandung yang berpantang dan menyusukan bayi pun sangatlah elok ambil susu Lazz ni.Tambahan lagi susu Lazz no memang kurang gula ,jadi sesuai juga untuk yang berdiet dan jaga pemakanan sihat ye.Khasiat dari makanan Sunnah susu kambing dan kurma kita pun tahu memang elok untuk ibu-ibu yang berusaha untuk mengandung dan ibu menyusu.


Testimoni Cik Sue

Bagi Cik Sue susu Lazz Kurma tu memang menjadi bekalan wajib dah setiap bulan,memang suruh husband atau sendiri akan beli.Dari awal mengandung sampailah sekarang Humaira dah setahun 4 bulan masih amalkan.Selain bekalkan tenaga,minum susu ni jugak dapat elakkan Cik Sue dari kena gastrik,Cik Sue ni memang pantang kalau lambat makan ikut waktu,mula la masuk angin perut dan terus gastrik la,pedih perut la.Bila amalkan susu Lazz ni Cik Sue akan ambil segelas waktu sarapan dan pukul 11 pagi jadi kalau lambat makan tengahari sebab sibuk uruskan anak,tak de la pedih perut.Susu ni pun mengenyangkan,ta terasa nak makan banyak.Dan satu lagi sangat membantu untuk Cik Sue dapatkan khasiat dalam proses susukan anak,ye la zat semua dah di sedut anak kan hehhhe kena la tambahkan khasiat dalam badan sendiri lak,

Perisa kegemaran Cik Sue : Lazzcafe



Sekarang yang terbaru Cik Sue dah jatuh cinta dengan perisa baru Lazzcafe,memang kena sebab Cik Sue penggemar kopi,tak kisal la apa-apa kopi pun.Jadi selain ada khasiat Lazzcafe ni memenuhi selera Cik Sue la,layan segelas panas-panas sebelum tidur,wahhhh memang syok.Lazat dan kurang manis,sedang-sedang sahaja.En suami pun suka pagi-pagi minta segelas sebelum pergi kerja.

Bagaimana nak dapatkan :


Sekarang kalau korang nak beli susu Lazz ni ada pakej kombo di sediakan ye,korang boleh pilih mana yang sesuai dengan keperluan masing-masing  :

1. Set Ibu Mengandung – 1 Lazz Kurma + Lazz Choco. Sesuai untuk ibu hamil yang inginkan khasiat terbaik untuk kandungan dengan mengamalkan pemakanan sihat.
2. Set Ikhtiar Hamil – 1 Lazzcafe+ 1 Lazz Kurma. Sesuai diamalkan sebagai salah satu ikhtiar dan makanan sihat untuk hamil.
3. Set Ibu Menyusu – 1 Lazz Kurma + 1 Lazz Choco + 1 Lazzcafe. Kebaikan  ekstrak kurma dan susu kambing membantu menggalakkan susu badan.
4. Pakej Jimat stok anak sebulan – 6 kotak Lazz Asli, Kurma atau Coklat. Kebaikan semulajadi susu Lazz untuk kanak-kanak bermula 2 tahun ke atas.
5. Set Ibu berpantang dan menyusu  – 3 kotak Lazz Asli. Untuk ibu menyusu minum sebagai salah satu ikhtiar banyakkan susu badan dan elakkan kuning bayi.

Delivery ke depan pintu 

Susu pun ada delivery,eh mestilah lagi mudah  order je dan akan di hantar ke depan pintu rumah anda ye,senang kan? 





Maklumat Lanjut:








Whatsapp: +6010-8232600


Telefon: 1-800-88-5299


4 comments

  1. yang lazz kosong lisa tak minum lagi. erkk tkde rasa ye ? hahaha kena abeskan yang kurma tu dulu baru rasa yang kosong

    ReplyDelete
  2. Nak cubalah yang set ibu menyusu tu.

    ReplyDelete
  3. Paling takleh telan susu melainkan soya. Hihihii.. Tapi dengan Lazz nie, insyaAllah boleh kot. Perisa coklat ada, yeayyy!

    ReplyDelete
  4. sedap susu ni. skrg senang nak cari. hehehe

    ReplyDelete