Radian : Pembersih muka berbentuk kepingan filem


Hai korang, dah habis cuti raya ke? Ramai yang dah balik kerumah kan dan dah mula kerja ,adik-adik pun dah masuk sekolah semula.Balikkamoung raya hari tu mesti banyak barang di bawakan? Termasuk la alatanpencucian diri ,mandian,pencuci muka dan alat mekap kan? Leceh tak dengan bekasyang bermacam bentuk dan tiub yang kalau terlenyek boleh pecah atau bocor?

Ok meh nak kenalkan korang dengan inovasi pencuci muka yangmemudahkan perjalanan korang ke mana-mana,bercuti,balik kampung atau kerja diluar kawasan.Nak bawa aktiviti lasak masuk hutan pun senang tau,konsepnya mudahdi bawa ,guna air yang minimum,dan elok untuk kulit.




Zing +Radian Cleansing Film


Pencuci  muka yang didatangkan dalam bentuk kepingan lembut dalam bekas yang kompek,mudah di bawa kemana sahaja,ringan dan kepingan yang berbau wangi.Ye sangat menyenangkan,keringdan tak risau tumpah atau terlenyek dalam beg ye kawan-kawan.Cik Sue dah bawabalik kampung masa raya hari tu.Sangat la memudahkan,macam bedak kompek yangkorang pakai tu je,bila nak gi beraya seharian pun senang,masuk je dalamhandbag.Bila berhenti mana-mana nak solat,guna je,malah ia juga berfungsisebagai penanggal mekap ye.



Kenapa korang kena ada dan guna Pencuci Muka Radian ini ?

-Mudah di bawa ke mana-mana sahaja.
- Menggunakan air yang minimum.
- Pembersih muka 3 in 1 –penanggal mekap,pencuci muka,menjaga kulit muka.
- Sesuai untuk semua kulit.
- Boleh di gunakan untuk lelaki dan wanita.
- Menyegarkan dan menenangkan kulit.



Kandungansemulajadi 100%

Satu lagi kenapa Cik Sue suka pencuci muka ni? Sebab iamenggunakan bahan 100% semulajadi dan bahan-bahan ini memang elok untuk kulit.


Royal Jelly tulen yang dihasilkan dari madu lebah asliAustralia. Kajian saintifik telah menunjukkan bahawa royal jelly dapat membantudalam pembaharuan sel-sel kulit dan meningkatkan pengeluaran kolagen.

AloeBarbadensis tidak menyebabkankerengsaan dan alahan kulit dan sesuai digunakan untuk semua jenis kulit. Iajuga anti-radang, anti-mikroba, antioksidan, dan mampu melindungi kelembapankulit .

MinyakPati Mawar terkenalsebagai pelembab dan pemutih kulit yang dapat mengurangkan kedutan, jeragat,dan pigmentasi disamping memelihara keanjalan kulit .

Asid Sitrik mempunyai kesan luar biasa dalam memperbaikitekstur kulit. Selain itu, ia juga membantu menyingkirkan sel-sel kulit yangtelah mati, mengurangkan pigmentasi dan melembutkan epidermis, agar kulittampak lebih putih dan cerah.

Witch HazelPlum adalah pembersih dantoner muka dari alam yang tidak mengakibatkan kerengsaan kulit. Ia mampumenghasilkan kulit yang lembut, licin dan bersinar. Kandungan astringensemulajadi dalam witch hazel plum dapat mengurangkan bengkak dibahagian bawahmata, mengecilkan dan mengetatkan liang pori-pori, serta membasmi masalahjerawat.

Caramenggunakan pencuci muka Radian.


  1. Keluarkan 1 – 3 keping filem pembersih muka ZING+ Radian dengan perlahan. Pastikan tangan anda kering apabila mengeluarkan filem tersebut.
  2. Cairkan filem pembersih muka secara lembut dengan air selama 3 saat
  3. Sapukan buih yang terhasil ke seluruh wajah dengan gerakan membulat
  4. Bilas seluruh wajah dengan air suam atau bersihkan dengan kapas muka
Mudahkan? Guna air sikit je pun dah cukup sebab kepingan tunipis je,Cik Sue masa raya tu bawa air mineral botol kecik dan tisu basah,dahcukup untuk cuci muka tau,tambahan pulak balik kampung ada krisis air,memangpilihan yang tepat la bawa pencuci muka kepingan radian ni,tak perlu masukbilik air pun,dalam kereta pun dah boleh cuci muka tau.

Apa kata CikSue selepas menggunakan?

Okeh meh nak cite,Cik Sue ni muka mudah naik jerawat kalaupakai produk pelik-pelik atau yang tak pernah guna.Tapi pakai pencuci mukaRadian Alhamdulillah tak de apa-apa berlaku di kulit wajahku,malah rasa lebihlembut dan anjal,kena pula kepingan pencuci muka ni wanginyaaaa rasa nak pakaibanyak-banyak je,padahal tak perlu pun.En suami pun suka,katanya kulit wajahmemang bersih lepas cuci,dia memang suka belek muka bini kot tertinggalbaki-baki mekap bila nak solat atau tidur hehehhe.Apa Cik Sue bolehkatakan,memang berbaloi beli dan guna terutama korang yang suka travel,bercutidan banyak kerja di luar kawasan ,out station jauh-jauh tu,kerja masuk keluarhutan yang payah nak dapat air.Dah wajib dapatkan pecuci muka ni ye,senangmudah,bagus untuk kulit.


Harga dan cara nak dapatkan pencuci muka Radian.


Ada yang nak cuba? Nak bawa travel  oversea? Nah Cik Sue bagi contact number mananak dapatkan dan harganya ye,boleh hubuni nombor telefon di bawah ye :

Contact Person : CJ Winners 019-7503887 / AdrishaAffendi  012-6821248

1 Box Radian – 200films : RM 199 including postage toWest/East Msia (Newly Launched)
3 Box Radian – 600films : RM 471 including postage to WestMsia +RM 25 postage to East Msia

12 comments

  1. ptt la comey cik sue kita..ni rahsia dia..:)

    ReplyDelete
  2. bestnya..macam bedak kompak yer.Kreatif betul founder radian ni cipta film pencuci muka begini.

    ReplyDelete
  3. Ingatkan compact powder .. unik

    ReplyDelete
  4. menariknya... senang nak bawa ke mana2 tak risau terbocor dalam beg!

    ReplyDelete
  5. Nak Beli laaaaa cam best jer hehe jalan jalan sini kak sue.. Maaf main terjah je umah x beri salam.. 😆

    ReplyDelete
  6. Menarik produk ni ye.btw,saya rabia.blogger blog rabiadawiyah21.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. kotak dahla cantik..mudah sangat jenis macam ni..weii nak kene ada la ni..

    ReplyDelete
  8. Kecil dan tak sangka rupanya pembersih wajah...senangnya nak selit dlm handbeg gojes mak datin tu semua haha

    ReplyDelete
  9. Selalu dah bawa yang ni bila outstation.. selit jer celah handbag.

    ReplyDelete